نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

برخی مسئولین غرب باور شده‌اند/ تکیه بر استحکام درونی رمز پیروزی

حجت‌الاسلام «علی سعیدی» گفت: برخی از مسئولین ما غرب باور شدند و واقعیت‌ها را نمی‌بینند.
کد خبر: ۲۴۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ - 02July 2017
برخی مسئولین غرب باور شده اند/ تکیه بر استحکام درونی رمز پیروزی

به گزارش دفاع پرس از فارس، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه، صبح امروز (یک‌شنبه) در همایش روحانیون استان فارس با اشاره به مناسبت‌هایی چون ترور رهبر معظم انقلاب، هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی و یاران باوفایش، حمله شیمیایی به مناطق غرب کشور، حمله به هواپیمای مسافربری و شهادت آیت‌الله صدوقی، اظهار داشت: آمریکا محور نقض حقوق بشر در جهان است.

وی ادامه داد: تقابل همه جانبه‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا می‌بینیم که مبنای آن باید بررسی شود. بوش پدر در کنگره آمریکا جمله‌ای می ‌گوید که نشان از خوی شخصی آن‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ادعای برتری و کدخدایی بر جهان با تکیه بر چهار عنصر ایدئولوژی «لیبرال دموکراسی»، «قدرت اطلاعاتی»، «قدرت تسهیلاتی» و «فناوری» است. 

حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در نیمه دوم قرن بیستم به 19 کشور حمله کردند و در 16 کشور نیز دخالت کردند، راهبرد سوم آن‌ها نیز مباحث نرم‌افزاری و انقلاب مخملی بود که در شوروی شاهد بودیم و می‌تواند عبرت بزرگی باشد.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها بر روی ذهن مردم شوروی کار کردند و از طریق افکار عمومی، تغییر حرکتی و فکری رئیس جمهور شوروی را مدنظر قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: علت مقابله پوتین با آمریکا به دلیل عدم تکرار اشتباهات گذشته است.

حجت‌الاسلام سعیدی تاکید کرد: در فتنه 88 آمدند که این کار را انجام دهند اما هوشیاری رهبر انقلاب باعث شکست آن‌ها شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: این مباحث را باید با زبان روز برای مردم بیان کرد و از حالت سنتی خارج شد زیرا با ادامه روش سنتی، مخاطبان خود را از دست خواهیم داد.

حجت‌الاسلام سعیدی افزود: مردمی بودن، داشتن نعمت امام خمینی (ره) و حضور معنوی جمهوری اسلامی باعث شده که امروز آمریکایی‌ها از انقلاب اسلامی می‌ترسند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بر روی سه گروه کار می‌کنند، «دولتمردان»، «خواص» و «مردم»، که خطرناک‌ترین اتفاق تغییر ذائقه مردم است و قرار نیست که ما هر چندسال مردم را از دست بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز مردم ما در اسلامیت نقش مهمی دارند اما دولت هم نقش دارد و باید تربیت و آموزش را مد نظر قرار داد. وقتی دولتمردان می‌گویند باید با آمریکایی ها درست حرف زد تغییر محاسبات است. وقتی می‌گویند امیرالمومنین(ع) با رأی مردم ولایت گرفت، تغییر محاسبات است. وقتی دولتمردان می‌گویند مشروعیت را از صندوق می‌گیریم تغییر محاسبات است و این تضعیف است.

وی ادامه داد: مردم را به عنوان تاثیرگذاران قبول داریم، اما باید توجه داشت که امروز با غرب باوری مواجه هستیم و عده‌ای از مسئولین غرب باور هستند. شرطی سازی افکار مردم از دیگر روش‌های آمریکا است.

حجت‌الاسلام سعیدی افزود: اما اصول ما همان مباحث امام خمینی (ره) و شهید باهنر است و باید دید که اختلافات چه اساسی دارد که باید تاکید کرد، اختلافات ریشه‌ای و اعتقادی است، زیرا امام (ره) فرمودند «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد».

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: اختلافات شهید بهشتی و بنی صدر نیز ریشه‌ای و اعتقادی بود. سومین حوزه اختلاف، فرهنگ است و چهارمین حوزه اختلاف اقتصادی و پنجمین نیز تیم اداره کشور است.

وی تاکید کرد: تا زمانی‌که به اصول انقلاب پایبند هستیم، مقاوت ادامه دارد.

حجت‌الاسلام سعیدی یادآور شد: مقاومت و تکیه بر استحکام درونی، رمز دیگر موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی است. تکیه بر درون، ملت، ایمان و... باعث موفقیت است برخلاف اصول دنیا است که ملتی با تکیه بر دیگران موفق شود.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار