جزئیات تشییع پیکر مرزبان شهید «فرشاد رمزی» اعلام شد

پیکر سرباز بسیجی شهید «فرشاد رمزی» که روز گذشته (یک‌شنبه) در جریان درگیری با اشرار مسلح در منطقه «پیرانشر» واقع در استان آذربایجان غربی به شهادت رسید، صبح فردا (سه‌شنبه) در قزوین تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ - 03July 2017
شهادت مرزبان قزوینی در هنگ مرزی پیرانشهر////سوختهبه گزارش دفاع پرس از قزوین، سرباز بسیجی «فرشاد رمزی» روز گذشته (یک‌شنبه) در جریان درگیری مرزبانان پاسگاه هنگ مرزی پیرانشهر، پس از درگیری با اشرار مسلح و جراحت از ناحیه شکم به شهادت رسید.

در این درگیری که گروهک تروریستی «عقاب‌های زاگرس» از زیرشاخه‌های گروهک تروریستی «پژاک» مسئولیت آن را به عهده گرفته‌اند، علاوه بر شهادت این سرباز بسیجی، سه مرزبان دیگر هنگ مرزی ناجا نیز مجروح شدند.

پیکر مطهر این شهید والامقام صبح امروز پس از تشییع در پیرانشهر به تهران منتقل شد و قرار است صبح فردا (سه‌شنبه) ساعت 10 صبح از مقابل امامزاده اسماعیل (ع) به سمت گلزار شهدای شهر قزوین تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده شود.

خاطرنشان می‌شود، شهید فرشاد رمزی فرزند «محرم» متولد 20 آبان 1376 در استان قزوین بود و تنها 20 روز از دوره خدمت سربازی وی باقی مانده بود که شهادت در راه خدا هدیه پایان خدمت او شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار