طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای؛

نقش شهرک‌های صنعتی خوزستان در دفاع مقدس مستندسازی می‌شود

شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، تفاهم‌نامه‌‌ای را در خصوص «حفاظت و مستندسازی نقش شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در دوران دفاع مقدس» امضا کردند.
کد خبر: ۲۴۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ - 03July 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، طی برگزاری نشستی، صبح امروز (دوشنبه) تفاهم‌نامه‌‌ای را با موضوعیت «حفاظت و مستندسازی نقش شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در دوران دفاع مقدس» با یکدیگر منعقد کردند.

«اخلاق محمدیان» مدیر شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در این نشست اظهار داشت: همه کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند شاهد بودند که شهرک‌های صنعتی استان چه خدمات ارزنده‌ای را در حمایت و پشتیبانی از جبهه و رزمندگان انجام دادند.

وی افزود: چندین سوله را همکاران ما تخلیه و فضاهای کارگاهی‌شان را در اختیار رزمندگان و پشتیبانی جنگ قرار دادند و نیاز است که این خدمات به نسل جدید انقلاب انتقال یابند.

 نقش شهرک‌های صنعتی خوزستان در دفاع مقدس مستندسازی می‌شود

همچنین در این نشست، سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان نیز با تقدیر از همکاری همه جانبه‌ی مدیریت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: حیف است که تاریخ شفاهی و مستندات نیروهای صنعتی استان خوزستان در قالب‌های مختلف پیاده سازی نشود.

وی افزود: در بحث خدمات ارزشمند شهرک‌ها و واحدهای صنعتی استان باید به ساخت مستند روی آورد و آن فداکاری‌ها را در قالب هنر به نسل جدید ارائه داد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار