نماینده سابق مردم تهران در مجلس:

حرکت امام(ره) و مقام معظم رهبری حرکتی الهی و برخاسته از ایدئولوژی آزاداندیشی است

بیژن نوباوه گفت:‌ حرکت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره حرکتی الهی و برخاسته از ایدئولوژی آزاداندیشی بوده و هست.
کد خبر: ۲۴۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 04July 2017
حرکت امام(ره) و مقام معظم رهبری حرکتی الهی و برخاسته از ایدئولوژی آزاداندیشی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، بیژن نوباوه نماینده سابق مردم تهران در مجلس شب گذشته در مراسم یادبود چهار تن از شهدای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پیشوا، ضمن اعلام انزجار نسبت به تجاوز نظامی آمریکا در حادثه هواپیمایی اظهار داشت: 12 تیرماه مصادف با تجاوز نظامی آمریکا به هواپیمای جمهوری اسلامی است که اوج دَدمنشی آمریکا را به منصه ظهور رساند.

وی با اشاره به اوج آگاهی مردم شهرستان پیشوا و نقش مؤثر آن‌ها در به ثمر رساندن انقلاب افزود: چیزی که در انقلاب اسلامی و برای نسل سوم و چهارم انقلاب که اتصال آن‌ها با انقلاب کمتر بوده، واضح و مبرهن است موضوع مهّم دشمنی آمریکا به عنوان یک نیروی قدرتمند و در عین حال شکست خورده در مقابل انقلاب و ایدئولوژی موفق ما است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: چنان شناختی قبل از انقلاب و در دوران خفقان و ستم در بین مردم شهرستان پیشوا و داشتن جرأت درخور تحسین آن‌ها در حمایت از امام و لبیک به فرمان رهبر زمان خود، به اندازه حمایت سربازان صدر اسلام ارزش دارد.

نوباوه با اشاره به اهمیّت و جایگاه والای امام(ره) و مقام معظم رهبری در جهان اظهار داشت: هنوز یک نفر را ندیدم که به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اهانت کند چرا که حرکت آن‌ها همواره حرکتی الهی و برخاسته از ایدئولوژی آزاداندیشی بوده و هست.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده ما با تمام کینه‌توزی‌ها نسبت به انقلاب و نظام، امام خمینی(ره) را با نام آیت‌الله مورد خطاب قرار می‌دهند و تمام کشورهای غربی نیز اعتراف کرده‌اند که امام مردی بزرگ و دارای آرمان بلند و اهداف انسانی بود.

این عضو جبهه پایداری ضمن مخالفت با عقاید بعضی از افراد کم خرد مبنی بر عدم مخالفت با بیان کرد: متأسفانه در جامعه ما انسان‌های ناآگاه با کنار آمدن با ایده انحرافی و خوی استکباری آمریکا بر اقدامات آمریکا صحه می‌گذارند، و خواستار کنار آمدن با استکبار جهانی و بزرگترین ناقض حقوق بشر هستند.

نوباوه با اشاره به اقدام اخیر سپاه در برخورد با جنایات تروریستی اظهار داشت: اگر سپاه پاسداران در کشور نبود کودتا برای ویرانی جمهوری اسلامی رقم می‌خورد که این تئوری از لحاظ علمی قابل بررسی است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تئوری‌های آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز اساس تئوری آمریکا در مقابله با ایران جنگ نرم است چرا که جنگ رودرو در میدان جنگ نظامی را کارساز نمی‌داند و تمام تلاش غرب و اختصاص بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای به شبکه‌های فارسی زبان برای انحرافه ایمان و باورها و عقاید و تغییر سبک زندگی مردم است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها