حملۀ خونین آمریکا به شمال شرق سوریه

جنگنده‌های آمریکا و متحدانش با حمله به روستای «کشکش زیانات» در حومۀ جنوبی شهر «الحسکه» در شمال شرق سوریه جنایتی دیگر در کارنامۀ سیاه خود ثبت کردند.
کد خبر: ۲۴۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ - 04July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز(سه شنبه) به نقل از شاهدان محلی و منابع خبری گزارش کرد: جنگنده‌های ائتلاف آمریکائی مبارزه با داعش چند بار روستای «کشکش زیانات» را موشک‌باران کرد که در این حملات موشکی 9 شهروند سوری شهید شدند و خساراتی به منازل و املاک دیگر مردم وارد شد.

سایت‌های اینترنتی وابسته به مخالفان سوری اعلام کردند که 10 نفر از اعضای یک خانواده در حملۀ هوائی جان باختند و تعداد زیادی نیز زخمی شدند که در میان زخمی ها چند زن و کودک وجود دارند.

روستای کشکش الزیانات تحت تصرف داعش است.

جنگنده‌های ائتلا هفته گذشته نیز مرتکب 3 جنایت در روستای الدبلان، شهر المیادین و منطقه الصور در حومۀ شهر دیرالزور شدند که در این حملات بیش از 90 شهروند سوری شهید شدند که اکثر آنها زن و کودک بودند.

ائتلاف چندی پیش اذعان کرد که روز 9 ژوئن 2017 در حمله به شهر رقه، منطقه‌ای بین دو منطقه «المشلب و الصناعه» و همچنین منطقه «السباهی» از بمب‌های فسفر سفید استفاده کرد که در این حملات 17 شهروند سوری شهید شدند.

منبع: العالم فارسی


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار