دیدار فرماندار بیرجند با خانواده دو شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر

به مناسبت هفته «مبارزه بامواد مخدر» فرماندار بیرجند با خانواده دو شهید عرصه مبارزه با موادمخدر دیدار کرد.
کد خبر: ۲۴۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ - 06July 2017
فرماندار بیرجند با خانواده دو شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر دیدار کرد
به گزارش دفاع پرس از بیرجند، همزمان با هفته «مبارزه با مواد مخدر»، «علی ناصری» فرماندار «بیرجند» به همراه مشاور استاندار در امور ایثارگران، فرمانده انتظامی شهرستان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار در امور ایثارگران و رئیس بنیاد شهید شهرستان با حضور در منزل شهیدان «حسین مسروری» و «مصطفی فیروزی» از شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر، ضمن دلجویی از این خانواده‌ها، از نزدیک در جریان مسائل، مشكلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت.

فرماندار بیرجند در این ‏دیدارها ضمن ابراز خرسندی از حضور خود و همراهان در منزل این شهیدان والامقام، خدمت به خانواده شهدا را اقدامی فرهنگی و ارزشمند ‏خواند و اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، بزرگ‌ترین سرمایه معنوی نظام و مردم هستند و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه و افزایش انگیزه برای خدمت به مردم است.

وی افزود: شهدا با گذشتن از جان خود، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

علی ناصری بر تکریم خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: خدمت به خانواده شهدا وظیفه بزرگ دینی و ملی است و باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد و اهتمام جدی برای حل مسائل و مشکلات آن‌ها صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه، آنچه که امروز داریم به برکت جانفشانی و مجاهدت شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا امری مهم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت، اقتدار و تحکیم امنیت و سربلندی کشور است.

علی ناصری از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و بی‌وقفه نیروی انتظامی در حفظ امنیت شهرها و مرزهای کشور قدردانی کرد و گفت: به برکت حضور این نیروها، اکنون شاهد ثبات و امنیت مطلوب در جامعه و مناطق مرزی هستیم.

در پایان این دیدار، فرماندار بیرجند با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خانواده‌های گرانقدر شهیدان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار