سرهنگ دیده‌ور:

تعامل با یادگاران جبهه و جنگ از شاخصه‌های رفتاری نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: تعامل با بسیج، خانواده‌های معظم شهدا و یادگاران جبهه و جنگ، از شاخصه‌های رفتاری پرسنل نیروی‌ انتظامی است.
کد خبر: ۲۴۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ - 08July 2017
تعامل با یادگاران جبهه و جنگ از شاخصه های رفتاری نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «هادی دیده‌ور» فرمانده انتظامی شهرستان قم در دیدار با «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم که در محل این اداره کل صورت گرفت، اظهار داشت: خدمت به مردم در چارچوب قانون، نهایت آمال نیروی انتظامی است و کسب رتبه برتر رضایت‌مندی اجتماعی، از افتخارات ناجای استان قم در کشور محسوب می‌شود.

وی با ذکر این نکته که رضایت‌مندی مردم، ان‌شاءالله رضایت الهی را نیز به‌دنبال خواهد داشت، تاکید کرد: امروز پلیس به تجهیز در امکانات و شاخصه‌های علمی در زمینه‌های حقوقی، روانشناسی، جامعه شناسی و ... ارتقاء یافته تا بتواند در زمینه‌های حفظ امنیت جامعه و عموم مردم نهایت خدمت‌رسانی سریع و دقیق و مطمئن را به انجام برساند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: ناجا افتخار خود می‌داند که در این راستا اقدامات مرتبط و قابل توجهی را در اماکن و برنامه‌های خود انجام داده است.

وی افزود: روایت‌گری راویان در کلانتری‌ها و همچنین ساخت یادمان‌هایی از تصاویر شهدا و ادوات نظامی در محل کلانتری‌های قم، تاثیرات زیبنده‌ای را در روحیه پرسنل ناجا و مراجعان گذاشته است.

دیده‌ور به برنامه دیدار مسئولان انتظامی قم با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان اشاره کرد و گفت: این دیدارها که معمولا در روزهای پنج‌شنبه انجام می‌شود، خیر و برکات فراوانی را به همراه داشته و موجبات دلگرمی خانواده‌ها و ایجاد روحیه مضاعف برای بازدیدکنندگان را فراهم می‌نماید.

وی افزود: تکریم ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و تعامل با بسیج و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جزو ماموریت‌های ذاتی و همواره مدنظر پرسنل ناجا بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به اینکه اولین و آخرین شهید از نیروی انتظامی است، خاطرنشان ساخت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در راستای حفظ امنیت جامعه در هم تنیده بوده و هیچ‌گاه از هم جدا نیستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها