اهدا یک روز حقوق ماهیانه کارکنان اداره حفظ آثار سمنان به مردم غزه

مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان طی اقدامی خداپسندانه و با صدور بیانیه‌ای یک روز از حقوق ماهیانه خود را به مردم فلسطین اهدا کردند.
کد خبر: ۲۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲ - 09August 2014

اهدا یک روز حقوق ماهیانه کارکنان اداره حفظ آثار سمنان به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، در راستای حمایت از مقاومت خودجوش و پایداری غیرتمندانه ملت قهرمان فلسطین، مدیر کل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در اقدامی خداپسندانه ضمن همدردی با مردم مظلوم و مقاوم غزه یک روز از حقوق ماهیانه خود را برای ادامه مسیر مقاومت و پایداری و تداوم این نهضت آزادی بخش به ملت قهرمان فلسطین و غزه اهدا کردند.

در بیانیه صادر شده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« ما از مظلوم دفاع می کنیم و بر ظالم می تازیم». امام خمینی(ره)
ملت مظلوم، ستمدیده، رنج کشیدم اما مقاوم و غیور فلسطین سال هاست برای دفاع از حریم دینی، اجتماعی، مذهبی و محافظت از تمامیت ارضی و سرزمینی خود قامت همت بسته و با نثار جان برای رسیدن به این آرمان دفاع می کنند.

رژیم سراسر ظلم و غاصب صهیونیستی به بهانه مقابله با گروههای مقاومت اسلامی، ناجوانمردانه و ناعادلانه به شهرکهای مسکونی حمله کرده و با موشکهای ویرانگر خود، خون پاک بی گناهان را می ریزد.
آنان شب پرستان خون آشامیاند که از کشتن و قتل سیراب نمی شوند و ظلم و تجاوز در خوی ویرانگر و عصیانگر آنان رخنه کرده است.

این رژیم نامشروع در حالی به تجاوزات و کشتارها و فجایع خود در غزه ادامه می دهند که فریاد اعتراض جامعه جهانی را علیه خود برانگیخته اند. امروز پرچم مبارزه با کفر و ظلم در سرتاسر جهان به اهتزاز درآمده است و دور زمانی نخواهد بود که این رژیم نابکار و پلید از بین خواهد رفت و یقینا این وعده الهی محقق خواهد شد که: «حق آمد و باطل نابود شد، به درستی که باطل نابود شدنی است.»

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار