شهید «مختار سلیمانی»؛

توصیه به حفظ حجاب در کارت عروسی یک شهید

شهید مختار سلیمانی در کارت عروسی خود آورده است: از کلیه خواهران گرامی تقاضا دارم علاوه بر رعایت حجاب کامل اسلامی، فاقد هر گونه تزیینی بوده و حرمت خانه خدا را در نظر داشته باشید.
کد خبر: ۲۴۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ - 09July 2017
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «مختار سلیمانی» سال 1338 در روستای «امره» از توابع استان اراک چشم به جهان گشود. وی در دوران خردسالی به همراه خانواده به شهر تهران مهاجرت کرد. شهید سلیمانی در دوره دبیرستان به مبارزه با رژیم پهلوی پرداخت. وی در سال 1358 به عضویت سپاه پاسدارن درآمد؛ سپس به جبهه‌های غرب شتافت و مسئولیت دیده‌بانی توپخانه را بر عهده گرفت. بعد از مدتی فرمانده گردان حبیب بن مظاهر شد و پس از آن فرماندهی گردان میثم تمار را در جبهه‌های جنوب بر عهده گرفت. سرانجام شهید سلیمانی طی عملیات والفجر 1 از ناحیه سینه مجروح شد و چند روز بعد در تاریخ 26 فروردین 62 در بیمارستان کلانتری اهواز پس از یک عمل جراحی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
تصویر کارت عروسی شهید «مختار سلیمانی»
 
توصیه به حفظ حجاب در کارت عروسی یک شهید 

با نام او که دل‌ها بیاد او آرام می‌گیرد و با درود به روان پاک شهیدان تاریخ انسان از آدم تا خاتم و از خاتم تا خمینی
 
ازدواج سنت من است هر کس از سنت من روی برگرداند از امت من نیست. رسول اکرم (ص)
 
پس ای رسول خدا ما پیرو سنت توایم و قلبمان عاشقانه در جهت رسیدن به اصالت و رسالت مکتب تو می‌تپد و به سنت تو ارج می‌نهیم و مشتاقانه به نظام و سنت تو  روی می‌آورم تا از امت تو باشیم و به تو درود می‌فرستیم. (که روشت استقامت و طریقه‌ات هدایت و راهنمایی است پس اهداف اساسی مکتب تو را بر صحیفه دل می‌نگاریم.)
 
و ایجاد زندگی مشترک زن و مرد را که سبب افزایش تاثیر فعالیت اجتماعی نسبت به پیشرفت زندگی انفرادی و تامین مقر و مکان آرام (کانون خانوادگی) و تربیت فرزندانی مسئول و خدمتگزار می‌باشد.
 
با پیوندی ساده سنتی، اسلامی بین دو جوان مسلمان را با تایید خداوند متعال برگزار می‌نماییم (و در عصری که شهیدان به رهبری زعیم عالی‌قدر امام خمینی با خونشان پاسدار اسلام و قرآن می‌باشند.
 
از خداوند متعال آرزو می‌کنیم تا سعادت سربازی در رکاب حضرت مهدی (عج) نصیبمان گرداند.)
 
مختار سلیمانی _ پارسنگ
 
تذکر:
از کلیه خواهران گرامی تقاضامند است علاوه بر رعایت حجاب کامل اسلامی، فاقد هر گونه تزیینی بوده و حرمت خانه خدا را در نظر گرفته و ما را که اقدام به یک عمل اسلامی نموده‌ایم در برابر خداوند متعال سرافراز فرمایید.
 
قلبا از توجه شما سپاسگزاریم
 
زمان 2 الی 5 بعدازظهر شنبه 60.7.25
مکان: مسجد حسینی- سه راه آذری انتهای خط 260 شادآباد
به صرف میوه و شیرینی
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار