امیر موسوی:

آمادگی و ارتقاء مهارت‌ها در نیروهای مسلح متوقف نمی‌شود

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمادگی و ارتقاء مهارت‌ها در نیروهای مسلح هرگز متوقف نخواهد شد؛ چراکه دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و هر روز به دنبال یک ترفند جدید برای ضربه به نظام و کشور هستند؛ بنابراین نیروهای مسلح همواره باید چند گام از دشمنان جلوتر باشد.
کد خبر: ۲۴۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ - 09July 2017
آمادگی و ارتقاء مهارت‌ها در نیروهای مسلح متوقف نمی‌شود
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، امیر سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا اظهار داشت: الحمدالله یگان ویژه؛ یگانی جوان، انقلابی، ولایی، متخصص، منضبط، با روحیه رزمی و مهارت‌های بالا، هدفمند و پا در رکاب، آماده اجرای ماموریت‌هاست.

وی بیان کرد: تجهیزات فعلی و موجود در یگان ویژه برای ماموریت‌های پیش رو، «مثال‌زدنی» است، اما نیروی انتظامی و این یگان نباید در این سطح متوقف شود و باید روز به روز در صدد  به روز کردن تجهیزات باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: آمادگی و مهارت در نیروهای مسلح هرگز متوقف نخواهد شد؛ چرا که دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و هر روز به دنبال یک ترفند جدید برای ضربه به نظام و کشور هستند، بنابراین نیروهای مسلح همواره باید هوشیارانه چند گام از دشمنان جلوتر باشند.

 وی گفت: همواره  تلاش و رویکرد نیروهای مسلح حفاظت و صیانت از امنیت مثال‌زدنی کشور است و امنیت مطلوب را در منطقه پر آشوب را مرهون لطف الهی و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری هستیم، باید قدردان این نعمت و سرمایه بزرگ باشیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار