برگزاری جلسه شورای مدیران اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران در ورامین+ تصاویر

جلسه شورای مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس جنوب شرق استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ - 09July 2017
به گزارش دفاع پرس از تهران، عصر امروز جلسه شورای مدیران اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران «ورامین» برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «کاشانی» مشاور مدیرکل و رئیس مرکز فرهنگی جنوب شرق استان تهران گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این مرکز فرهنگی ارائه داد که مهمترین آنها تشکیل بانک اطلاعات شهدا و رزمندگان، ساماندهی 450 هزار برگ سند دفاع مقدس، 15 هزار دقیقه مصاحبه صوتی و تصویری با خانواده شهدا و رزمندگان، تکمیل هشت یادمان شهید گمنام دفاع مقدس با مشارکت ادارات و نهادها و پی‌گیری تکمیل سه یادمان دیگر، چاپ و توزیع 22 نشریه، حمایت از برگزاری 250 یادواره و برگزاری 150 نمایش خیابانی دفاع مقدس بود.

در ادامه جلسه سردار محسن شیخی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، هدف از برگزاری این جلسات در سطح شهرستان‌های استان و در مراکز فرهنگی را ایجاد صمیمیت و هماهنگی بیشتر مدیران و تبادل تجربه و بسترسازی برای هم‌افزائی بین مراکز فرهنگی و مدیران این اداره کل عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران بر تجمیع آثار و تولیدات مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان «جنوب‌ شرق، جنوب‌ غرب و شمال شرق» به منظور ارائه و نمایش جامع دفاع مقدس تاکید کرد.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران اداره کل و همچنین روسای مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص نحوه تعامل بیشتر و اجرای بهتر ماموریت‌ها در شهرستان‌های استان پرداختند.

در پایان این نشست حاضرین با حضور در بیت شهید والامقام «علی تاجیک» از شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد با خانواده معظم شهید دیدار کردند.

به گزارش دفاع پرس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران دارای سه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در جنوب شرق استان تهران با مرکزیت ورامین، جنوب غرب استان تهران با مرکزیت شهریار و شمال شرق استان تهران با مرکزیت دماوند می‌باشد.
 

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار