سردار مهری خبر داد؛

کاهش 18 درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی از کاهش 18 درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۴۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ - 11July 2017
کاهش 18 درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی در نخستین نشست تخصصی فصلی روسای پلیس راهور و مراسم رونمایی از سامانه موبایلی بازرسان نامحسوس، اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم در این مقطع، طرح ویژه نوروزی بود که در نوروز 96 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 5 هزار نفر به کمک پلیس راه آمده و نتیجه خوبی حاصل شد.
 
مهری افزود: در تعطیلات نوروز امسال عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ عامل حدود 75 درصد تصادفات بوده است.
 
وی گفت: برقراری نظم و انضباط در جریان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای شهر و روستا و مراسم ارتحال امام (ره) از دیگر طرح‌های نیروی انتظامی در این ایام بوده است.
 
مهری به طرح‌های این نیرو در روز قدس و نماز عید فطر با همکاری دستگاه‌های امدادی و خدماتی اشاره کرد و گفت: طرح عید سعید فطر همزمان با تعطیلات تابستانی شروع شده که هم اکنون نیز در حال اجرا است و در تعطیلات عید فطر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در راه مانده نداشتیم و به رغم افزایش سفر و خودرو، ترافیک روان بود.
 
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در چهار روز عید فطر امسال حدود 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش تصادفات و جانباختگان روبرو بودیم.
 
مهری افزود: 15 تیرماه سال گذشته طرح تابستانه شروع شد اما امسال از اول تیر ماه تا پایان شهریور ماه این طرح اجرا خواهد شد.
 
وی هدف از برگزاری نشست فصلی پلیس راهور را ارزیابی عملکرد همکاران به ویژه در مقطع مهم تعطیلات نوروزی و طرح‌های ویژه ترافیکی عنوان کرد تا نحوه اجرای طرح‌ها مورد بررسی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار