نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد؛

لزوم مشارکت مردم برای تأمین اعتبار ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» گفت: به منظور تأمین اعتبار مورد نیاز برای ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس، نیاز است که این مبلغ از محل مشارکت های مردمی استان تأمین شود.
کد خبر: ۲۴۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ - 12July 2017
اعتبار مورد نیاز ساخت زائرسرای استان مرکزی از مشارکت های مردمی تامین شود

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در جمع اعضای هیئت مدیره ساخت زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس اظهار داشت: برای ساخت این پروژه در مشهد مقدس نزدیک به یکصد میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: ساخت و تکمیل این زائرسرا برای اهالی استان مرکزی در مشهد مقدس می‌تواند گامی مهم و ارزشمند در راستای تأمین رفاه آحاد جامعه باشد، چرا که بسیاری از افراد در سطح استان وجود دارند که حتی یک‌بار هم به زیارت امام هشتم (ع) نرفته‌اند و برخی دیگر نیز توان پرداخت هزینه‌های سنگین هتل‌ها و مسافرخانه‌ها را ندارند. بی‌شک این اقدام می‌تواند آسایش زائران امام هشتم (ع) را فراهم کند.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: همواره یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری، ساخت زائرسراهای استانی در مشهد مقدس است که مردم بتوانند با حضور بی‌دغدغه به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه که در زمینی به مساحت 1000 مترمربع آغاز شده بود در مرحله 10 درصدی است که به دلیل کمبود اعتبارات مورد نیاز، به صورت نیمه کاره رها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: زمین و پروانه ساخت احداث این زائرسرا به صورت رایگان از سوی شهرداری مشهد به استان مرکزی اهدا شده است، از این رو نیاز است که خیّران با مشارکت هرچه بیشتری در راستای تکمیل این پروژه اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار