رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت:

سامانه جهاد و مقاومت تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود/ خاطرات دفاع مقدس ثروت ملی است

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت از راه‌اندازی سامانه جهاد و مقاومت خبر داد و گفت: تا پایان سال این سامانه راه‌اندازی می‌شود و پیشکسوتان می ‌توانند از طریق این سامانه با ما ارتباط برقرار کنند.
کد خبر: ۲۴۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ - 12July 2017

گنجینه دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان دفاع مقدس استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس، اظهار داشت: این گردهمایی‌ها برای آشنایی بیشتر با پیشکسوتان دفاع مقدس و تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنیجینه است، گفت: استفاده از تجربیات و ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کشور موثر است.

سردار براتلو پیشکسوتان را مدافعان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: این دلاوران برای دفاع از کشور در مقابل هرگونه دست‌اندازی بیگانگان ایستاده اند و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: جوانان ما در دفاع مقدس رشادت ها، ایثارگری ها، فداکاری ها و دلاورمردی های زیادی را از خود به صحنه نمایش گذاشتند و سرچشمه مقاومت امروز همان ایثار و رشادت ها است.

وی با بیان اینکه امروز موفقیت‌هایی جبهه مقاومت حاصل خون هزاران شهید است، گفت:  رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های فرماندهان و مدافعین حرم باعث پیروزی و نصرت رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی شده است.

براتلو با بیان اینکه مشکلات جامعه را می‌توان با استفاده از فرهنگ دفاع مقدس حل کرد، افزود: استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های پیشکسوتان دفاع مقدس در این عرصه راه‌گشای مشکلات اقتصادی، اجنماعی و فرهنگی است.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت با اشاره به تحولات منطقه، ادامه داد: امروز هیچ تصمیمی بدون حضور ایران گرفته نمی‌شود که این را مدیون خون شهدا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ما دفاعی بود و از ارزش و قداست خاصی برخوردار است و قابل مقایسه با دیگر جنگ‌های دنیا نیست.

براتلو با اشاره به جمع آوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، افزود: نهضت جمع آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس از اهمیت بسزایی برخوردار است و همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: گنجینه دفاع مقدس همین خاطرات رزمندگان دفاع مقدس است که باید جمع آوری، تدوین و در اختیار نسل آینده قرار گیرد.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت از راه‌اندازی سامانه جهاد و مقاومت خبر داد و گفت: تا پایان سال این سامانه راه‌اندازی می شود و پیشکسوتان می ‌توانند از طریق این سامانه با ما ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: برای حل آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی به تجربیات پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت نیاز است.

سردار براتلو با بیان اینکه خاطرات دفاع مقدس یک ثروت ملی است، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس کمک کنند تا این خاطرات جمع آوری و در اختیار آیندگان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این استقلال ارزان بدست نیامده و همچنان سر سفره شهدا هستیم.

 گفتنی است این گردهمایی با حضور سردار براتلو رئیس سازمان جهادو مقاومت، سردار کرمی فرمانده سپاه استان، سرهنگ دین محمدی رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، سرهنگ مهدیخانی مدیر کل حفظ آثار و 60 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس( جهاد، بسیج، سپاه، ناجا، آجا) استان قبل از ظهر امروز در دفتر سپاه استان برگزار شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها