سردار دهقان:

وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کند

وزیر دفاع با بیان اینکه قدرت آمریکا در دنیا تضعیف شده است، گفت: وزیر دفاع آمریکا بیشتر فکر کند و به طبیب مراجعه کند.
کد خبر: ۲۴۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ - 12July 2017
سردار دهقان: وزیر دفاع آمریکا به طبیب مراجعه کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به این سوال که آیا در کابینه آینده حضور دارید یا خیر؟ گفت: تاکنون بحثی جدی مبنی بر اینکه افراد کجا باشند، نشده است و آقای رئیس جمهور بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌هایی که دارند، تصمیم خواهند گرفت و به افراد اعلام خواهند کرد.

وی با اشاره به اظهارات وزیر دفاع آمریکا نیز گفت: این حرف‌ جدیدی نیست که آمریکایی‌ها می‌زنند و از روز اول که انقلاب اسلامی مستقر شده مقامات آمریکایی همواره از این حرف‌ها زده‌اند و هر اقدامی که توانسته‌اند انجام داده‌اند. آن‌ها با خوی استکباری که دارند و حس ابرقدرتی که در خودشان ایجاد کرده‌اند،‌ فقط کافی است ورقی به تاریخ بزنند و نتیجه اقدامات و گفتارشان را ببیند و متوجه می‌شوند چقدر در جهان منفور شده‌اند و قدرت آمریکا در دنیا تضعیف شده است و آنها دیگر جرات نمی‌کنند در هیچ جای از دنیا مداخله کنند. ملت ما هم ثابت کرده هر زمان و به هر کیفیتی که آمریکایی‌ها یا نوکرانشان خواسته‌اند علیه ما اقدامی کنند، آن‌ها را از کرده خودشان پشیمان کرده و پای انقلاب خودش ایستاده و از هیچ تهدید و توهینی نگران نخواهد شد. وزیر دفاع آمریکا بیشتر فکر کند و به طبیب مراجعه کند.

وزیر دفاع درباره انتقال داعش به سایر کشورها ادامه داد: داعش اساسا باید یک زمینه اجتماعی برای پذیرش داشته باشد. داعش در ابتدای کار طبق ادعای خودش دنبال این بود که یک حکومتی را برای اجرای قوانین اسلام برپا کند و دنبال آن بود که یک جایی را برای توسعه حکومت خودش انتخاب کند. بر همین اساس در عراق موصل و در سوریه رقه را انتخاب کرد. آنچه که داعش طی این مدت انجام داد هیچ سنخیتی با اسلام و مبانی اسلامی نداشت.

وی افزود: امروز داعش یک ایدئولوژی شده که هیچ پشتوانه عقلی و دینی هم نداشته و جایی پذیرش نخواهد شد. لذا شاید برای زنده ماندن بخواهند به جایی بروند. ما آنها را تهدیدی برای جهان می‌دانیم و چون آنها نقاط مرکزی را از دست داده‌اند و یقینا اگر اراده باشد که مقابله‌ای جدی با بقایای داعش انجام شود، این کار صىورت خواهد گرفت.

سردار دهقان خاطرنشان کرد: تولید تمام تجهیزات و اقلام نیروهای مسلح و یا خرید آن توسط وزارت دفاع انجام می‌شود. البته این امر بر مبنای نیاز نیروهای مسلح است و این روند همواره بوده و خواهد بود.

وی درباره افزایش تولیدات دفاعی در دولت یازدهم گفت: بر مبنای حرف رهبر معظم انقلاب آنچه مقامات رسمی کشور می‌گویند باید به همان اتکا کرد. اگر پشتوانه‌ای نباشد که رئیس جمهور حرفی را نمی‌زند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار