در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع)؛

کهگیلویه و بویراحمد، میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع)، استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۲۴۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 15July 2017
استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام، پیش از ظهر امروز (شنبه) در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار داشت: روز چهارشنبه 28 تیرماه، میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستیم که به تازگی تفحص شده‌اند.

وی افزود: پیکر مطهر این دو شهید گمنام، روز چهارشنبه از فرودگاه شیراز به استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده شده و پس از استقبال در پردیس دانشگاه آزاد یاسوج، مراسمی نیز در حسینیه ثارالله در کنار پیکر مطهر این دو شهید برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر مطهر این دو شهید سپس به شهر «دهدشت» منتقل و مراسم شبی با شهدا در این شهر در جوار پیکر این دو شهید والامقام برگزار می‌شود.

سرهنگ آسمند عنوان کرد: پیکر مطهر این دو شهید گمنام، روز پنج‌شنبه 29 تیرماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای تشییع و خاکسپاری به شهر «ديشموک» انتقال داده می‌شود.

همچنین در این نشست، «فتاح محمدی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از برکات حضور مطهر شهدای گمنام این است که هر چند مدت یک بار، فضای استان به عطر خوش شهدا معطر شده و فرهنگ ایثار و شهادت دوباره احیاء و یادآوری می‌شود.

وی با اشاره به حضور تاثیرگذار پیکر شهدای گمنام در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این حضور، ما را به دوران دفاع مقدس بر می‌گرداند که وظیفه همه ما تکریم و حضور در آیین استقبال و تشییع پیکر شهدا است.

محمدی با بیان اینکه نسل جوان به علت هجمه‌های شبکه‌های اجتماعی بخشی از فرهنگ ما را به خوبی نمی‌شناسند، عنوان کرد: حضور پیکر مطهر شهدا می‌تواند جرقه‌ای باشد تا نسل جوان ما با این فرهنگ آشنا شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امیدواریم حضور پیکر مطهر شهدا بتواند تأثیر خود را بر فرهنگ و رفتار ما بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها