سردار کارگر در دیدار آیت الله نورمفیدی:

نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس مغفول مانده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس مغفول واقع شده است و ما در بنیاد تیمی را تشکیل داده‌ایم تا بتوانند نقش ایشان را در دفاع مقدس تبیین کنند.
کد خبر: ۲۴۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ - 15July 2017
نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس مغفول واقع شده است به گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان گلستان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح امروز (شنبه) با آیت‌الله «سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تاکنون اقدامات زیادی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است و کارهای زیادی نیز وجود دارد، که هنوز انجام نشده است.

سردار کارگر در خصوص احداث مراکز فرهنگی دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور گفت: تا پایان سال جاری 10 مرکز فرهنگی دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور ساخته خواهد شد و امیدواریم که با کمک‌های ما و همکاری استان‌ گلستان، مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان نیز هرچه سریع‌تر ساخته شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه ما می‌توانیم به تعداد رزمندگان، شهدا و خانواده‌های شهدا کتاب چاپ کنیم، افزود: نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس مغفول واقع شده است که ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تیمی را تشکیل داده‌ایم تا بتوانند نقش ایشان را در دفاع مقدس تبیین کنند.

در ادامه این دیدار آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان نیز طی سخنانی اظهار داشت: فرهنگ، به معنای عام کلمه «زیربنا» است و اولین و مهم‌ترین حرف همه انبیاء، در خصوص فرهنگ و ساختار روحی انسان بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) نیز خود وارد عرصه فرهنگی شدند، افزود: یکی از راهکارهایی که می‌تواند فرهنگ دفاع مقدس را بیان کند، برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: برای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چگونگی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان بسیار مهم است و باید در این عرصه به بهترین وجه عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها