همزمان با روز «فرهنگ پهلوانی»؛

مراسم بزرگداشت ورزشكار شهيد «سعيد عطايی» برگزار شد

همزمان با روز «فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای»، مراسم بزرگداشت ورزشکار شهید «سعید عطایی» در شهرستان «شازند» برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ - 16July 2017

مراسم بزرگداشت شهيد ورزشكار به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، مراسم بزرگداشت ورزشکار شهید «سعید عطایی» همزمان با روز «فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای» و روز «عفاف و حجاب» در زورخانه «جهان پهلوان تختی» شهر «شازند» برگزار شد.

در این مراسم، «سید نجات‌الله مولایی‌راد» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شازند اظهار داشت: شهید سعید عطایی از اهالی شهر «آستانه» و از شهدای دوران دفاع مقدس است که در سال 1347 دیده به جهان گشود و در 4 مردادماه سال 67 نیز در منطقه «اسلام آباد» به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: ورزش توانسته بود این شهید را نترس و شجاع بار آورده و به او آموخته بود که اگر بخواهی رقیبت را کنار بزنی، نباید ناجوانمردانه مبارزه کنی، باید همه چیز حساب شده و با برنامه باشد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان شازند تصریح کرد: ورزش کشتی، به این شهید والامقام آموخت که ظلم ظالم را با خود یدک نکشد و اگر می‌خواهد به زیر چنگال رقیب خود له نشود باید بایستد و از ناموسش دفاع کند.

مولایی راد با اشاره به شاخص‌ترین ویژگی در شهدای ورزشکار گفت: جوانمردی و غیرت بارزترین و شاخص‌ترین ویژگی در شهدای ورزشکار بود که ما هم باید با الگوپذیری از آنان همین مسیر را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: شهدا ثابت کردند که اگر قرار است که ورزشکار باشند، اول باید جوانمرد باشند. اول باید هوای نفس خود را زیر پا بگذارند تا بتوانند مقام اول بزرگمردی را بدست آورند.

رییس بنیاد شهید شهرستان شازند خاطرنشان کرد: شهدا، ورزش را نوعی مبارزه با رخوت و سستی دانسته و هدفشان از ورزشکار بودن در گام نخست ستیز با دیو درون و پشت پا زدن به علایق دنیوی و مادی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار