استقبال اهالی دیار «هزار سنگر» از ۱۵ آلاله زهرایی و شهید گمنام

پیکر مطهر ۱۵ آلاله گمنام و شهید دفاع مقدس به شهر «هزار سنگر» آمل منتقل و با استقبال پرشور مردم شهیدپرور منطقه مواجه شد.
کد خبر: ۲۴۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ - 17July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، پیکرهای مطهر ۱۳ شهید گمنام و دو شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس عصر (دوشنبه) وارد شهر آمل شد و مورد استقبال گرم و بی‌نظیر مردم شهیدپرور و مسئولان قرار گرفت.

قشرهای مختلف مردم شهید پرور شهرستان آمل در رده‌ های سنی مختلف در مسیر تشییع شهدای گمنام، پیکرهای این شهیدان را گل و گلاب باران و با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

«سید جعفر رسولی» فرماندار ویژه آمل در حاشیه تشییع پیکر شهدای گمنام در گفتگویی با بیان اینکه پیکر شهدای عزیز از میدان قائم به سمت میدان ۱۷ شهریور آمل استقبال و تشییع خواهد شد گفت: امنیتی که در کشورمان داریم مدیون خون های پاک شهدا است.

رسولی افزود: پس از تشییع پیکر پاک شهدای گمنام، این شهدای والا مقام به منظور وداع به مراکز تعیین شده اعزام خواهند شد.

مراسم وداع با ۱۵ شهید دوران دفاع مقدس در شب ۲۶ تیرماه (دوشنبه) بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان کربلای سپاه ساری برگزار می‌شود و بعد از مراسم وداع، ۱۳ شهید گمنام به شهرهای مورد نظر انتقال داده خواهند شد و در اختیار مسئولین سپاه شهرستان‌ها قرار خواهند گرفت، همچنین دو شهید گمنام که قرار است در ساری تشییع شوند، تحویل سپاه کربلا خواهند شد.

این دو شهید گمنام ۱۷ و ۲۲ ساله که به ترتیب در عملیات کربلای ۴ (ام‌الرصاص) و خیبر (جزیره مجنون) به شهادت رسیدند، پس از تشییع به محل خاکسپاری ستاد سپاه کربلا و ستاد نیروی انتظامی استان، انتقال داده و تدفین می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار