اعلام جزئیات مراسم وداع و تشییع دو شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم وداع با دوشهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امشب (چهارشنبه) در شهر «دهدشت» و مراسم تشییع این دو شهید والامقام فردا (پنج‌شنبه) در شهر «دیشموک» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ - 19July 2017
برگزاری مراسم شبی با شهدای گمنام در «دهدشت»سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویر احمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، با بیان اینکه امروز (چهارشنبه) میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان بودیم، اظهار داشت: این لاله‌های گمنام در مناطق عملیاتی «شرق دجله» و «جزیره مجنون» به شهادت رسیده و پیکرهای پاکشان سال گذشته توسط کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شد.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر این دو شهید گمنام عصر امروز به شهرستان کهگیلویه انتقال داده شد، از برگزاری مراسم شبی با شهدای گمنام در شهر «دهدشت» خبر داد و افزود: این مراسم ساعت 21 امشب در کوچه شهید «جمادی» واقع در خیابان 180 دستگاه دهدشت برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همزمان با این مراسم یادواره شهیدان «نیک‌محمدی» و «جمادی» از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

امیرعباس آسمند خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید گمنام، ساعت 9 صبح فردا (پنجشنبه) از میدان مرکزی شهر «دیشموک» به سمت تپه نورالشهداء این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها