امام جمعه «بنجار»؛

«پارک عبرت» شهر «بنجار» میزبان شهدای گمنام می‌شود

امام جمعه شهر «بنجار» در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دو شهید گمنام در پارک عبرت «بنجار» دفن خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ - 20July 2017
به گزارش دفاع پرس از زاهدان، «حجت الاسلام و المسلمین محمود پارسا»، امام جمعه شهر «بنجار» در استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا شمع محفل بشریتند، بنابراین از ارج و قرب بسیار بالایی در هر دو جهان برخوردار هستند به طوری که طبق آیه قران شهیدان زنده‌اند و در نزد پروردگار با شادی و نشاط زندگی می‌کنند.

وی افزود: اگر رشادت ها و دلاورمردی های شهیدان نبود امروز هیچ گونه امنیت، آرامش و آسایشی در ایران اسلامی وجود نداشت و این کشور مستعمره غربی ها بود.

حجت الاسلام پارسا خاطرنشان کرد: شهیدان از خود گذشتند تا زندگی راحتی از آن ما باشد بنابراین همگان موظفیم در راستای آرمان های آنان حرکت کرده و با پیروی از مقام معظم رهبری در راستای حفظ و ارتقای ایران اسلامی گام برداشت.

امام جمعه بنجار تاکید کرد: جهت افزایش معنویت در جامعه اسلامی شهر بنجار و بخش مرکزی با پیگیری های فراوان و مکاتبه با مسئول حفظ ارزشهای دفاع مقدس راجع به دفن دو شهید گمنام در پارک عبرت سیستانی شهر بنجار، بالاخره انتظار به سر رسید و سردار باقر زاده مسئول حفظ و آثار ارزشهای دفاع مقدس کشور محل دفن این دو شهید عزیز را تایید کرد.

وی بیان کرد: ظرف ۲۰ روز آینده با حضور ارزشمند مردم و مسئولین مراسم تشییع و تدفین این دو شهید در محل پارک عبرت برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار