سردار کارگر عنوان کرد؛

حضور پیکر مطهر سردار شهید «رفیعی» در دانشگاه فردوسی اثرگذار خواهد بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خطاب به فرزندان شهید رفیعی گفت: کار پسندیده‌ای کردید که پیکر مطهر شهید رفیعی را بعد از شناسایی، از دانشگاه فردوسی منتقل نکردید. باید مزار این شهید زیارتگاهی برای دانشجویان باشد که اگر این امر محقق شود حضور شهید در دانشگاه اثرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۲۴۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲ - 21July 2017
حضور پیکر مطهر سردار شهید «رفیعی» در دانشگاه فردوسی اثر گزار خواهد بودبه گزارش دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور در منزل سردار شهید «ابوالفضل رفیعی» جانشین فرمانده لشکر 5 نصر که پیکر مطهرش به تازگی احراز هویت شده است، با خانواده وی دیدار کرد.

سردار کارگر در این دیدار خطاب به فرزندان شهید رفیعی اظهار داشت: کار پسندیده ­ای کردید که پیکر مطهر شهید رفیعی را بعد از شناسایی، از دانشگاه فردوسی منتقل نکردید. باید مزار این شهید زیارتگاهی برای دانشجویان باشد که اگر این امر محقق شود حضور شهید در دانشگاه اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: برای آشنایی بهتر دانشجویان با سردار شهید ابوالفضل رفیعی شرحی از زندگی این شهید والامقام به صورت سنگ نوشته تهیه و در معرض دید دانشجویانی که به زیارت این شهید عالی قدر می ­آیند قرار بگیرد.

در این دیدار که سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشت تأکید کرد: با حضور پیکر مطهر شهید رفیعی در دانشگاه فردوسی یک استاد به اساتید دانشگاه اضافه شد. دانشجویان باید با همین نگاه پای درس این استاد بنشینند و بهره ببرند.

وی افزود: شهدای گمنام در هر منطقه از کشور به خاک سپرده شوند تریبون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهند بود.

در این دیدار که سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را همراهی می­ کرد خاطراتی از شهید ابوالفضل رفیعی را بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار