جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «یاسین قنبری»

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «یاسین قنبری» که در درگیری با تروریست‌ها در منطقه مرزی شمال غرب کشور به فیض شهادت نائل شد، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ - 22July 2017
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «یاسین قنبری»به گزارش دفاع پرس از آذربایجان غربی، سرگرد پاسدار شهید «یاسین قنبری» از پاسداران دلیر لشکر 3 حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در درگیری پنج‌شنبه 29 تیرماه با تعدادی از تروریست‌ها در منطقه زیوه واقع در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور به فیض شهادت نائل شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «یاسین قنبری» امروز شنبه 31 تیرماه ساعت 11 صبح با حضور جمعی از مسئولان استانی، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و همرزمان او از میدان انقلاب ارومیه تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.
 
به گزارش دفاع پرس، در درگیری پنج‌شنبه گذشته رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با با تروریست‌ها در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور سه تروریست کشته و چهار تروریست دیگر زخمی و یک تن دستگیر شد.

در این درگیری «سرگرد یاسین قنبری» یکی از پاسداران لشکر 3 حمزه نیروی زمینی سپاه به شهادت رسید و یکی دیگر از رزمندگان اسلام نیز زخمی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها