سردار کمیلی خبر داد؛

کشف بیش از 23 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ دستگیری 52 قاچاقچی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در تشریح عملکرد 4 ماهه مرزبانان این استان، از کشف بیش از 23 تن انواع مواد مخدر، هلاکت و دستگیری 59 سوداگر مرگ طی این مدت خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ - 22July 2017
کشف بیش از 23 تن انواع مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان/ دستگیری 52 قاچاقچی
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعيد كميلی» فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرزبانان اين فرماندهی در راستای حراست از مرزهای جنوب شرق كشور موفق شدند در چهار ماهه نخست سال جاری مقادير قابل توجهی مواد مخدر و سوخت قاچاق را كشف و قاچاقچيان را در دستيابی به اهداف شوم‌شان ناكام کنند.

وی افزود: در این عملیات‌ها، مرزبانان در مجموع 23 تن و 429 كيلو و 460 گرم انواع مواد مخدر شامل؛ هروئين، مرفين، كراک، ترياک، حشيش و مقادير قابل توجهی سلاح و مهمات كشف کردند، 52 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 7 سوداگر مرگ به هلاکت رسید.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنين مرزبانان طی این مدت، موفق به توقيف 271 دستگاه خودرو و شناور حامل کالای قاچاق شدند و از خروج 548 هزار و 136 ليتر فرآورده‌های سوختی از كشور جلوگیری شد.

سردار کمیلی به دستگيری اتباع بيگانه غيرمجاز طی این مدت نيز اشاره كرد و افزود: با اقدامات مؤثر مرزداران، در 4 ماهه نخست سال جاری، تعداد 107 دستگاه وسيله نقليه حمل اتباع غیرمجاز توقيف، 65 نفر قاچاقچی انسان به همراه تعداد 9 هزار و 44 نفر متجاوز مرزی دستگير و 155 و 817  نفر از اتباع بيگانه غيرمجاز نيز از كشور طرد شده‌اند.

وی گفت: مرزبانان منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق كشور می‌پردازند و اجازه كوچكترين تحركی را به سوداگران مرگ و سودجویان نخواهند داد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار