حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی:

جشن میلاد حضرت معصومه(س) در حرم رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ - 22July 2017
جشن میلاد حضرت معصومه(س) در حرم رضوی برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حجت الاسلام سید جلال حسینی» معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، خواهر بزرگوار امام هشتم شیعیان(ع) مراسم جشن میلاد در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم جشن ولادت کریمه اهل بیت(س) در روز و شب میلاد بانوی مهر و وفا، مصادف با 3 و 4 مردادماه، در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه مراسم شب میلاد این بانوی گرامی از ساعت 19 تا 22 در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، افزود: «حجت‌الاسلام مسعود عالی» سخنران مراسم شب میلاد خواهد بود و در ادامه این برنامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی می‌‏پردازند.

«حسینی» با بیان اینکه در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) نیز مراسم سخنرانی و مولودی‌خوانی از ساعت 10 تا 14 در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مراسم حجج اسلام «حسین حلوائیان» و «مسعود عالی» به سخنرانی و «حاج مرتضی طاهری» و «جعفر ملائکه» به مدیحه‌سرایی می‏پردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، با اشاره به دیگر ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) در حرم رضوی گفت: در این مراسم با شکوه، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت «آیت الله العظمی سبحانی» اقامه می‌شود.

وی گلباران حرم رضوی و تبریک و شادباش بانوان مشهدی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را از دیگر ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در مشهدالرضا عنوان کرد و گفت: این برنامه راس ساعت 8 صبح روز میلاد از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‎شود.
 
منبع: آستان نیوز
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار