پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

انتقال پیکر شهید «غلامرضا صادقی‌فرد به مازندران»/ مراسم تشییع صبح فردا در ساری

پیش از ظهر امروز پیکر مطهر شهید «غلامرضا صادقی‌فرد» فرمانده پایگاه دریابانی جاسک جهت تشییع و خاکسپاری به مازندران منتقل شد.
کد خبر: ۲۴۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ - 22July 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، پیش از ظهر امروز پیکر مطهر شهید «غلامرضا صادقی‌فرد» فرمانده پایگاه دریابانی جاسک جهت تشییع و خاکسپاری به مازندران منتقل شد.

بر اساس این گزارش مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار ساعت 8:30 صبح فردا (یکشنبه) از مسجد جامع ساری آغاز و تا میدان شهدا ادامه پیدا خواهد کرد.

پیکر پاک این شهید بزرگوار پس از تشییع در ساری به شهرستان قائمشهر منتقل و در جوار شهدای روستای بالالموک خاکسپاری خواهد شد.

همچنین مراسم شب وداع با شهید «غلامرضا صادقی‌فر» از ساعت 21 امشب همراه با سخنرانی و مداحی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوی طالقانی اول ساری برگزار می‌شود.

به گزارش دفاع پرس؛ پیکر شهید «غلامرضا صادقی‌فرد» فرمانده پایگاه دریابانی جاسک در هرمزگان که شب پنجشنبه در تعقیب و گریز قاچاقچیان مشروبات الکلی به شهادت رسید، روز گذشته (جمعه) بعد از اقامه نماز جمعه در شهر سیریک هرمزگان تشییع شد.

همچنین پیکر این شهید مدافع وطن ساعت 7:30 صبح امروز (شنبه) در ستاد انتظامی هرمزگان تشییع و پس از آن برای تشییع و خاکسپاری به مازندران منتقل شد.

 
انتقال پیکر شهید «غلامرضا صادقی فر به مازندران»/ مراسم تشییع صبح فردا در ساری 

بر اساس این گزارش؛ سرهنگ «غلامرضا صادقی‌فرد» هنگام عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان مشروبات الکلی، بر اثر واژگونی خودرو در جاده سیریک - میناب به فیض شهادت نائل آمد.

راننده خودرو فرمانده پایگاه دریابانی سیریک نیز مجروح و برای درمان به بیمارستان خانم‌الانبیا بندرعباس منتقل شد.

شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها