لزوم خلق حماسه مردمی فرهنگی

حالا وقت عملیات فرهنگی است

اراده ملی هیچ وقت ساخته نمی شود، بلکه متولد می شود و بهترین بستر برای ولادت مولودی اینچنین ،روزهای نبرد و مبارزه است که همانا ان الحیاه عقیده و الجهاد حالا وقت عملیات فرهنگی است و شاید کربلای پنجی دیگر...
کد خبر: ۲۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰ - 11August 2014

حالا وقت عملیات فرهنگی است

به گزارش دفاع پرس، فقط دو سال از خلق حماسه انقلاب اسلامی گذشته بود...
تمام دنیا در پشت صدام حسین(همان صدام یزید خودمان )جمع شدند و خوی وحشیگری و قتال و رگ عربیش را تحریک کردند تا به جان ایران اسلامی بیافتد.ایرانی که در آن زمان نه ارتش مطمئنی داشت و نه بسیج و سپاه قدرتمند و فقط دو چیز داشت:رهبری از جنس نور و سلاله ی زهرا بعلاوه سربازانی که حالا از گهواره ها برخاسته و به جوانانی برومند تبدیل شده بودند.
از شور و اشتیاق جوانان بزرگترها هم به وجد آمدند و به سر هوای جوانی انداختند و دل به دریا زدند و این شد که علاوه بر اینکه دشمن متجاوز به خواسته ی خود نرسید بلکه چنان سیلی محکمی خورد که تا ابد سرگیجه ی آن به جان او و حامیانش خواهد ماند.
حال سؤال این است که کشوری که تازه رنگ انقلاب و نوای اسلام را به خود دیده و شنیده چطور در مدت زمان کوتاهی اینچنین دلباختگانی پیدا می کند که همچون بنیان مرصوص دل به آتش و خون می سپرند و قدری عقب نمی نشینند و به رغم تلاش سیاسیون مذبذب و سست ایمان لحظه ای به پایان مصاف و مبارزه حتی فکر نمی کنند؟ و اینکه چگونه  ذخایری با ارزش اینچنین  از میان این جامعه استخراج شدند؟
هرچقدر هم که کتاب های تاریخ و خاطرات و مکتوبات کتبی و شفاهی آن ایام را زیر و رو کنیم به عاملی غیر از حرارت جنگ دست پیدا نمی کنیم.
حرارت جنگ وقتی به صورت جوان انقلابیون برخورد کرد، دفاع واجب کفایی شد، و پس از آن تمام کشور در خدمت جنگ درآمدند . و اینچنین ما کمر سردار قادسیه را شکستیم.
از زمان ماضی بگذریم...
سوال دیگری هم دارم: چرا این حادثه در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که در حال حاضر کشور دچار آن است و قدرت و شدتی به مراتب بیشتر و بزرگتر از حزب بعث عراق و حامیانش دارد رخ نداده؟
مگر فرمان مقابله با تهاجم  از سوی نائب امام زمان(عج) در مرداد۷۱ و در جمع کارگزاران نظام صادر نشده؟ مگر حرم آتش خانمان سوز تهاجم فرهنگی به صورتمان نمی خورد؟ مگر ریزش ها را نمی بینیم؟
مگر دفاع در ایام تهاجم واجب کفایی نیست؟ پس چرا پرچم پادگان و مقر برای آموزش های حضور در جبهه جنگ نرم افراشته نشده؟
همگان اذعان دارند که سرنوشت جنگ را نیروهای مردمی و خودجوش در قالب بسیج مستضعفین تعیین و رقم زدند.پس چرا در این وانفسای جنگ نرم از بسیج و نیروهای خودجوش مردمی خبری نیست؟
چرا آهنگران ها و خطبای قدر دست به کار نمی شوند تا فرمان امام را تکرار و مکرر کنند و جوانان را به شور جنگ وادارند؟
چرا اراده ملی برای حضور در دفاع مقدس فرهنگی شکل نگرفته؟
اراده ملی هیچ وقت ساخته نمی شود، بلکه متولد می شود و بهترین بستر برای ولادت مولودی اینچنین ،روزهای نبرد و مبارزه است که همانا "ان الحیاه عقیده و الجهاد"
حالا وقت عملیات فرهنگی است و شاید کربلای پنجی دیگر...

 

منبع:حزب الله سایبر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار