دست‌نوشته شهید سیدحسین علم‌الهدی/ بخشش سروان زمان طاغوت توسط شهید علم‌الهدی

شهید سیدحسین علم‌الهدی در دست‌نوشته‌ای، شکایت خود را از مامور شکنجه‌اش در دوران ستم‌شاهی،‌ به شرط همراهی وی با انقلاب، پس گرفت.
کد خبر: ۲۵۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ - 29July 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سیدحسین علم‌الهدی» سال 1337 در اهواز چشم به جهان گشود. وی در سال 1356 وارد دانشگاه فردوسی مشهد شد و در رشته تاریخ ادامه تحصیل داد. هنگام بازگشت امام خمینی (ره) به وطن، حسین حفاظت مسلحانه از ایشان را بر عهده داشت. شهید علم‌الهدی با شروع جنگ تحمیلی به اهواز بازگشت و در تجهیز و سازماندهی نیروها نقش فعالی ایفا کرد. وی فرماندهی عملیات هویزه را برعهده داشت که سرانجام در 16 دی 1359 به شهادت رسید.

تصویر دست‌نوشته شهید «سید حسین علم‌الهدی»

عفو شهید علم‌الهدی از سروان زمان طاغوت 
 
عفو شهید علم‌الهدی از سروان زمان طاغوت 

«بسمه تعالی

اینجانب سید حسین علم‌الهدی از سروان م.ن شاکی بوده‌ام، زیرا که ایشان در زمان دستگیری اینجانب در زمان حکومت طاغوت مرا شکنجه و آزار قرار داده‌اند اما در این مرحله حساس در پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت‌ها و رسالت‌های همگی ما سنگین‌تر از پیش و کوله‌بار رسالت‌مان پر بارتر است. انقلاب اسلامی نیاز مبرم به پشتیبانی برادران ارتشی و امکاناتی که در اختیار آنان می‌باشد و تجربیات این برادران عزیز دارد. این سربازان که تا دیروز در اختیار طاغوت بوده‌اند هم اکنون فضای پاک وحی و حکومت الهی می‌تواند آنان را مجاهدانی با ایمان و پرقدرت بسازد که از موجودیت احکام خدا و قرآن کتاب خدا پشتیبانی کنند تا حتی ادامه دهندگان راه شهدای اسلام باشند و یاران همرزم امام گردند و ثغور اسلام را حفظ کنند.

مردم ایران انقلاب کردند و دگرگون شدند و رژیم طاغوت را سرنگون ساختند. برادران ارتشی نیز باید انقلابی در درون ایجاد کنند تا بتوانند اخلاق و صفات و مظاهر طاغوتی دگرگون سازند و تبدیل به اخلاق اسلامی کنند. هم اکنون انقلاب اسلامی ما در انتظار انقلابی در درون بازوری پرقدرت خویش ارتش است، این انقلاب است که می‌تواند جهت حرکت و فلسفه وجودی ارتش را تغییر دهد و در نتیجه انقلاب اسلامی ما تکمیل گردد. زیرا انقلاب ارتش ما مکمل انقلاب مردم است اتقاقا برادران ارتشی ما از ما دانشجویان و بقیه قشرها، یک قدم به میدان جهاد نزدیک‌ترند و لفظ مجاهد به آن‌ها برازنده‌تر است.

البته مشروط به ایجاد انقلاب درونی از ابتدای پیروزی تاکنون تمام طرح‌ها توطئه‌های منافقان در تضعیف روحیه ارتش از قبیل شعار میان تهی و بی‌محتوای ایجاد ارتش مردمی و اعلام ارتش دیگر توطئه‌ها از قبیل سم‌پاشی بعضی از عناصر ضدانقلاب که به لباس ارتش درآمده‌اند با شکست روبرو شده است و این یک آزمایش و امتحان الهی از فرد فرد ارتش است.

بهتر بگویم اتمام حجت خدا که خدای رحمان راه را برای ارتش بازگزارده تا بتواند خودآگاهانه راه خدا را انتخاب کنند و بهترین پشتیبان برای مشی (امام خمینی) با شند حرفائیکه به برادران ارتشی دارم زیاد است خلاصه کنم براساس این ضرورت‌ها و مسائل حساس و مهم اجتماعی و سیاسی و نظامی انقلاب و با توجه به عفو امام خمینی که عفوشدگان تبدیل به عناصر فعال و مجاهد گردند و به خدمت خدا و اسلام در آینده و با تمامی وجود و تمامی امکاناتیکه در اختیار دارند در لحظه لحظه زندگی خویش راه تقوی و تزکیه را پیش گیرند، لذا این جانب سید حسین علم‌الهدی دانشجوی دانشگاه فردوسی برادرم سروان م.ن را عفو را کرده و در انتظار آزادی از زندان و دیدارشان میباشم و از دادستان انقلاب اسلامی تقاضا دارم که در مورد شکایت اینجانب جرمی برای سروان م.ن قائل نشده تا پس از آزادی عنصری مجاهد و مومن در خدمت انقلاب باشند.

سید حسین علم الهدی

1358/3/18»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار