مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام:

متأسفانه عده‌ای در درک مفهوم «آتش به اختیار» دچار کج‌فهمی شده‌اند

سرهنگ «محمدرضا شرف‌بیانی» گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما امروز در مسائل اخلاقی و فرهنگی نیاز به آتش به اختیار داریم، متأسفانه عده‌ای نتوانستند به درک عمیقی از این مطلب برسند و دچار کج‌فهمی شده‌اند.
کد خبر: ۲۵۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ - 30July 2017

متأسفانه عده‌ای در درک مفهوم «آتش به اختیار» دچار کج فهمی شده‌اندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «محمدرضا شرف‌بیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در محفل خاطره‌گویی شبی با شهدا که با حضور عموم مردم در حسینیه «شهدا» شهر «ایوان» برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه کوشک و تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما امروز در مسائل اخلاقی و فرهنگی نیاز به آتش به اختیار داریم، متأسفانه عده‌ای نتوانستند به درک عمیقی از این مطلب برسند و دچار کج‌فهمی شده‌اند.

وی افزود: امروز نیازمند این هستیم که در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن آگاهانه به مقابله بپردازیم و ناتوی فرهنگی دشمن را با یک پاتک فرهنگی پاسخ دهیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام خاطرنشان کرد: اگر امروز میبینیم دشمن در تلاش است که ارزش‌های دفاع مقدس و اعتقاداتمان را از ما بگیرد، ما هم در مقابل باید جوانان را این‌گونه با حماسه آفرینی‌های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، ایران اسلامی که نو پا بود و هنوز هسته اصلی نظام به‌طور کامل شکل نگرفته بود، با دشمن تا دندان مسلحی روبرو شد که از حمایت ۴۳ کشور برخوردار بود و توانست بود وارد ۱۸ هزار کیلومتر وارد خاک ایران شود، اما با رشادت‌ها و دلاور مردی‌های جوانان انقلابی، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی تصرف نشد.

سرهنگ شرف‌بیانی گفت: امنیت، عزت و اقتداری که امروز کشورمان از آن برخوردار است را مرهون رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ایثارگران و شهدا هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام خاطرنشان کرد: برگزاری چنین مراسماتی، زمینه را فراهم می‌کند که جوانان و نوجوانان با رشادت‌ها و ایثارگری‌هایی که در دوان دفاع مقدس رخ داد، آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار