فرمانده سپاه مشگین‌شهر:

یادواره شهدای گردان علی اصغر (ع) در مشگین‌شهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه مشگین‌شهر گفت: یادواره شهدای گردان علی اصغر (ع) با محوریت سردار شهید «میرمحمود بنی‌هاشم» در مشگین‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ - 30July 2017
یادواره شهدای گردان علی اصغر (ع) در مشگین‌شهر برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از مشگین‌شهر، سرهنگ «محمد پورمند» بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: یادواره شهدای «گردان علی اصغر (ع)» با محوریت سردار شهید «حاج میرمحمود بنی‌هاشم» در مشگین‌شهر برگزار می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: این یادواره روز پنج‌شنبه 12 مردادماه ساعت 17 در محل گلزار شهدا با حضور سردار «مصطفی اکبری» از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از همرزمان شهید بنی‌هاشم برگزار می‌شود و از مردم ولایی استان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: شهید میرمحمود بنی‌هاشم از فرماندهان به‌نام استانی و کشوری است که امسال به عنوان شهید شاخص استان معرفی شده است که به همین منظور انتظار ما از رسانه‌ها این است که به معرفی این چنین چهره‌های شاخصی بپردازند و از ظرفیت خود در این زمینه به نحو احسن استفاده کنند.

پورمند بیان کرد: شناختن شهدای والامقام توسط عموم مردم امری لازم و ضروری است و باید سعی و تلاش ما بر این مبنی باشد که رشادت‌های رزمندگان و شهیدان والامقام کشورمان به همگان معرفی شود در حالی که متاسفانه برخی از رسانه‌های جمعی خود را در فضای سیاسی و اجتماعی غرق کرده و از پرداختن به سردارانی همچون شهید بنی‌هاشم سر باز زده‌اند.

وی تصریح کرد: امام‌شناسی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی شهدا سبب شد با ایستادگی در مقابل غرب و شرق انقلاب اسلامی به پیروزی برسد بنابراین نسل حاضر باید از این شهداء درس عبرت گرفته و آنان را برای خود الگو قرار دهند و وظیفه ماست که این شهدا را با برگزاری یادواره‌های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان به نسل جوان معرفی کرده و آنان را با رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا کنیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار