نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد؛

لزوم تأمین محتوای غنی برای نخستین کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» گفت: پرداختن ویژه به شخصیت امام راحل و تأمین محتوای علمی غنی و پربار، مهم‌ترین گام در برگزاری نخستین کنگره ملی نقش امام خمینی در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی باشد.
کد خبر: ۲۵۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ - 31July 2017
نخستین کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس با تامین محتوای علمی غنی برگزار شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در اراک، با اشاره به نقش مؤثر امام راحل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تفکر، اندیشه و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) از جمله ارکانی است که ضروری است در برگزاری این کنگره به آن نگاه عمیقی شود.

وی افزود: ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) آن‌قدر وسیع و عمیق بود که پیشنهاد می‌شود در این کنگره، کتاب ویژه‌ای در خصوص ویژگی‌های برجسته ایشان چاپ شده تا بستر شناخت و درک عمیق باورهای ایشان ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امام راحل در واقع کلید ایثار و شهادت بودند و از آن‌جایی که دامان استان مرکزی مهد پرورش و تربیت این شخصیت برجسته بود، ضروری است که با نگاهی ویژه به آن پرداخته شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به پرداختن به شهدای قبل از انقلاب اسلامی، گفت: ما در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شهدای بسیاری داشتیم که در رأس آن‌ها پدر حضرت امام خمینی (ره) و امیرکبیر هستند که در این کنگره می‌توان قسمتی از برنامه‌ها را به آن‌ها اختصاص داد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین کمیته‌های تشکیل شده در این کنگره، کمیته علمی است که در واقع بار علمی آن را عهده‌دار است و باید از افراد تخصصی و کارآمد در این کمیته استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تهیه بانک اطلاعاتی دقیق، جامع و کامل، یکی دیگر از اقداماتی است که باید به آن توجه ویژه‌ی شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به توجه به الویت‌بندی‌ها گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر و تخصصی‌تر این کنگره، یکی دیگر از مباحثی که نباید فراموش کنیم بحث «الویت بندی» است که باید آن را رعایت کرده و بر اساس آن اقدام کنیم.

خاطرنشان می‌شود که سال 1397 استان مرکزی، میزبان برگزاری نخستین کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها