جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس تهران برگزار شد

عصر امروز جلسه شورای هماهنگی و هم‌اندیشی برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران و فرماندار شهر تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ - 31July 2017
برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی دفاع مقدس با فرماندار تهرانبه گزارش دفاع پرس از تهران، عصر امروز جلسه شورای هماهنگی و هم‌اندیشی برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس با حضور سردار «محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، امیر «ولی‌الله حقی» مدیر مهندسی و امور یادمان‌های دفاع مقدس این اداره کل و «فرهادی» فرماندار شهر تهران در فرمانداری برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه سردار شیخی ضمن اشاره به ماموریت‌ها، اهداف و وظایف اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران که محور اصلی آن، هدایت، سیاست‌گذاری و نظارت بر فعالیت‌های مربوط به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است، خواستار حمایت و پشتیبانی مجموعه فرمانداری و دستگاه‌ها و ادارات تحت امر در حسن اجرای این ماموریت‌ها شد.
 
در ادامه جلسه فرماندار تهران ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران، بر حمایت مادی و معنوی مجموعه فرمانداری از ماموریت‌ها و اقدامات و پروژه‌های در دست اقدام اداره کل همچون تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، نصب المان یادبود در محل‌های اصابت موشک و بمب در دوران جنگ تحمیلی، تدوین و چاپ کتب دفاع مقدس و... تاکید کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار