مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی خواستار شد؛

برگزاری مستمر جلسات هم‌روایی عملیات‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در جلسه مشورتی نحوه هم‌روایی عملیات‌های دفاع مقدس بر لزوم برگزاری جلسات هم‌روایی عملیات‌های دفاع مقدس تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ - 01August 2017

جلسات هم روایی عملیاتهای دفاع مقدس به طور مستمر در خصوص ثبت و ضبط خاطرات دوران دفاع مقدس به برگزار گرددبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، جلسه مشورتی نحوه هم‌روایی عملیات‌های دفاع مقدس با حضور جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی برگزار شد.

سردار «محسن تیموری» در این جلسه تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را در زمینه جمع‌آوری خاطرات دوران دفاع مقدس به خصوص در رهنمودها و بیانات اخیر معظم‌له در سوم خرداد و مراسم شب خاطره مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: هر چه سریعتر و به طور مستمر باید جلسات هم‌روایی عملیات‌های دفاع مقدس تشکیل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی آمادگی لازم برای برگزاری این جلسات و پشتیبانی‌های مربوطه را دارد و خواهان تشکیل گروه‌های هم‌روایی در بین پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار