رونمایی از حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان گرمی

حرم مطهر شهدای گمنام گرمی عصر سه شنبه 5 شهریور همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت رونمایی شد.
کد خبر: ۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰ - 28August 2013

رونمایی از حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان گرمی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این مراسم که با حضور مدیران، مقامات و مسئولین استانی و مردم شهیدپرور شهرستان گرمی برگزار شد، اکبر نیکزاد استاندار اردبیل با بیان اینکه همه این افتتاح ها و خدمت رسانی ها به برکت خون شهداست، گفت: باید همه ما با پیروی از شهدا، پشت سر رهبر معظم انقلاب و در خدمت مردم باشیم و با اجرا و به افتتاح رساندن پروژه های مختلف، موجبات رضایت حضرت حق و شادی مردم و رهبری را فراهم نماییم.

 نیکزاد با اشاره به رونمایی از حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان گرمی اظهار داشت: گرچه همه پروژه ها با ارزشند، اما این پروژه برای همه مردم و مسئولین ارزش ویژه ای دارد.

ذکی الله خوشبخت، نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان اردبیل، به روند فراخوان، جمع آوری و تصویب طرح نهایی در بنیاد اشاره کرد و افزود: عملیات احداث حرم فوق با اختصاص بالغ بر دو ملیارد ریال اعتبار از فروردین سال 91 آغاز و با عنایت پروردگار در هفته دولت رونمایی شد.

لازم به ذکر است که دو تن از شهدای گمنام این شهرستان روز27 اردیبهشت سال 89 همزمان با سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) با حضور باشکوه مردم گرمی تشییع و خاکسپاری شد.

نظر شما
پربیننده ها