شهر «اسالم» میزبان پیکر مطهر سه شهید گمنام می‌شود

امام جمعه شهر «اسالم» از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سه شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با هفتم شهریورماه مصادف با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ - 01August 2017
شهر «اسالم» مهمان سه شهید گمنام خواهد شد

به گزارش دفاع پرس از رشت، حجت‌الاسلام «اصغر جدایی» امام جمعه «اسالم» اظهار داشت: پس از مدت‌ها پی‌گیری و تلاش،  هفتم شهریورماه مصادف با سالروز شهادت امام  محمد باقر (ع)، شهر «اسالم» به عطر و بوی سه شهید گمنام دفاع مقدس معطر خواهد شد.

وی افزود: سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، هشتم مردادماه با حضور در دفتر امام جمعه «اسالم» و بحث و تبادل نظر، پس از بازدیدهای میدانی، یکی از مکان‌های پیشنهادی شهردار را برای به خاکسپاری شهدای گمنام انتخاب کرد و مقرر شد که اقدامات اولیه برای برگزاری مراسم تشییع این شهدای والامقام انجام پذیرد.

حجت‌الاسلام جدایی خاطرنشان کرد: سردار باقرزاده نیز از شهردار «اسالم» خواست تا هر چه سریع‌تر با تمام توان خود، فضای تعیین شده برای خاکسپاری شهدا را با بهره‌گیری از همه امکانات آماده کند.

امام جمعه «اسالم» تصریح کرد: برای معنویت بخشی به محل خاکسپاری این شهدای والامقام، در این یک ماه آینده باقی مانده تا روز تشییع و خاکسپاری، یک برنامه دعای ندبه، یک نماز جمعه و همچنین دعای عرفه را در این مکان برگزار خواهیم کرد تا زمینه‌سازی مناسبی برای حضور شهدای گمنام در این مکان باشد.

خاطرنشان می‌شود، «اَسالِم» یکی از شهرهای شهرستان «طوالش» واقع در استان گیلان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار