اولین جشن ارتش سوریه در «حلب» پس از هفت سال

جشن روز ملی ارتش در سوریه برای اولین‌بار طی هفت سال اخیر در «حلب» پس از پاکسازی کامل این شهر از لوث تروریسم برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ - 02August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، برای اولین‌بار پس از هفت سال، شهر «حلب» هفتاد‌ و‌دومین سال تشکیل ارتش سوریه را جشن گرفت، ارتشی که جانفشانی زیادی در جنگ فعلی علیه تروریست‌ها از خود نشان داده است،‌ به تمام جهان ثابت کرد که قادر به رقم‌زدن پیروزی و پاکسازی تمام کشور از لوث گروه‌های تکفیری است.

سرتیپ «مالک علیا» هم گفت: به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد تشکیل ارتش سوریه، حقیقتی وجود دارد که همه باید آن را بدانند و آن، این است که ایستادگی و مقاومت سوریه به لطف جانفشانی‌های ارتش عربی سوریه و پشتوانه و حمایت‌های مردمی از آن و به لطف خون شهدای پاکی است که خاک این سرزمین را آبیاری کرد.

وی افزود : در این مناسبت عزیز و مبارک برای دل‌های همه ما بهترین تبریکات و تقدیر و وفاداری خود را به رهبر وطن آقای رئیس‌جمهور بشار اسد تقدیم می‌کنیم و با وی عهد می‌بندیم که همواره مورد حسن ظن وی بوده و به تمام دستورات عمل کنیم و تمام تلاش‌های خود را برای سرکوب تمام افراد مسلح در اراضی جمهوری عربی سوریه به کار گیریم و پیروزی به یاری خداوند بسیار بسیار نزدیک است، این عید را تبریک می‌گویم.

یک فرمانده میدانی دیگر می‌گوید: به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد تشکیل ارتش عربی سوریه بار دیگر با میهن و رهبر میهن پیمان می‌بندیم که سربازان وفادار باقی بمانیم و برای پیگیری آموزش رزمی و نظامی با هدف رسیدن به بالاترین میزان آمادگی رزمی برای پیگیری و ادامه عملیات نابودی تمام باندهای تروریستی مسلح و تروریسم جهانی در سرزمین دوست‌داشتی سوریه گام برمی‌داریم.

وی خاطر نشان کرد: مسلما سرزمین سوریه، سرزمین خیر و برکت است که جز خیر و برکت چیزی در آن نمی‌روید و اگر مقداری بذرهای شرارت در آن روییده، قطعا به لطف تلاش‌های مردان و نیروهای شجاع ما و با حکمت و دوراندیشی رئیس جمهوری بشار اسد ریشه‌کن خواهد شد.

سربازان سوری که در راه آزادسازی این میهن فداکاری و جانفشانی می‌کنند، در این عید از روحیه خود و اسرار ایستادگی و مقاومت خود در طول هفت سالی که از نبرد با تروریست‌ها می‌گذرد، سخن گفتند.

خبرنگار از یک سرباز سوری پرسید : روحیه شما پس از گذشت هفت سال از جنگ چگونه است و دوست دارید چه حرفی در این عید بزنید؟

وی پاسخ داد : روحیه ما به یاری خدا عالی است،‌ما قادر به نابودی تمام تروریسم در این کشور هستیم، به مناسبت عید ارتش(روز ملی ارتش) رحمت و مغفرت برای ارواح شهدا و شفا و بهبودی عاجل برای مجروحان مسئلت می‌جویم، عید مبارک.

سرباز دیگری می‌گوید: روحیه ما به یاری خدا بسیار بالاست، من به ملت سوریه در این مناسبت اعلام می‌کنم که مقاوم و ایستاده‌ایم، به یاری خداوند و عملیات سرکوب افراد مسلح را ادامه خواهیم داد.

سرباز دیگری می‌گوید: عید بر شما و ارتش سوریه مبارک باد و خیر و برکت به همراه داشته باشد، رحمت و جاودانگی بر شهدای ابرار، به یاری خداوند بر عهد و پیمان خود به رهبری آقای رئیس‌جمهور دکتر بشار اسد باقی خواهیم ماند، خدا را شکر که اوضاع تحت نظارت رهبر، تحت کنترل است و ارتش سوریه به نابودی تروریسم و تروریست‌ها ادامه خواهد داد و به یاری خداوند، پیروز خواهیم شد،‌زیرا ما صاحبان حق و اصولیم.

با عزم و اراده راسخ و گام‌های استوار، ارتش سوریه به مسیر خود در نابودی تروریسم تکفیری ادامه می‌دهد و سلاح به دست برای هر نبردی آماده است که در این زمینه بر پشتیبانی و حمایت سوری‌ها از خود تکیه کرده است تا پیروزی نهایی را در آینده نزدیک اعلام کند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار