حجت‌الاسلام جلیلی صفت:

شهید «عباس بابایی» یاور و منجی مظلومان بود

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه شهید «عباس بابایی» از دوران کودکی دارای روحی بزرگ بود، گفت: وی یاور و منجی مظلومان بود.
کد خبر: ۲۵۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 06August 2017
شهید «عباس بابایی» یاور و منجی مظلومان بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «احمد جلیلی صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم سی‌امین سالگرد شهادت امیر خلبان «عباس بابایی» اظهار داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که اگر شهدا از ما پرسیدند بعد از ما چه کردید؟ به آن‌ها بگوییم در این دوران سنگر شما را حفظ و از عزت، ولایت، ملت، دین و آبروی جامعه دفاع کردیم.

وی با اشاره به اینکه محبوبیت و شهرت عباس بابایی دیواره‌های ملی را شکست و او را وارد عرصه بین المللی کرد، افزود: آنچه که باعث این مهم شد، اخلاق، تفکر و سیره ولایی عباس بابایی بود.

حجت الاسلام جلیلی صفت تصریح کرد: عباس بابایی از دوران کودکی دارای روح بزرگ و جوانمردانه بود؛ هنگامی که متوجه شد مستخدم مدرسه به دلیل کهولت سن و عدم کارآیی، کار و منبع درآمد خود را از دست‌ می‌دهد، روزانه ساعتی را برای کمک به وی و نظافت مدرسه اختصاص می‌داد.

وی بیان داشت: روح و فکر عباس آسمانی بود و از این رو یاور و منجی مظلومان بود. از این رو باید به زندگی شهید بابایی به عنوان یک الگوی حقیقی خلیفة اللهی پرداخته شود. شهید بابایی در میدان رزم و عملیات‌های مختلف دشمن را تارو مار کرد، لذا نسل در نسل آبی پوشان نیروی هوایی به ایشان افتخار می‌کنند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: شهید بابایی نمونه انسان متواضع، فروتن و با اخلاق بود که به زیارت کعبه خاکی نرفت اما با انجام ماموریت و تکلیف خود به ملکوت اعلی عروج و حقیقت الهی را طواف کرد.

در این مراسم، امیر سرتیپ «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و سردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» معاون ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور دارند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار