جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:

بسیجیان یک لحظه در خدمت به نظام و ولایت کوتاهی نمی‌کنند

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج برای اجرای ماموریت‌های مختلف دارای تخصص‌های لازم است به‌گونه‌ای که بسیجیان یک لحظه در خدمت به نظام و ولایت کوتاهی نمی‌کنند.
کد خبر: ۲۵۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ - 06August 2017
بسیجیان یک لحظه از خدمت به نظام و ولایت کوتاهی نمی‌کنندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ «حمید خرمدل» جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر صبح امروز در گردهمایی فرهنگی سپاه و سرمایه‌های اجتماعی در تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر، با اشاره به توانمندی بسیج در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: بسیج برای اجرای ماموریت‌های مختلف دارای تخصص‌های لازم است به‌گونه‌ای که بسیجیان یک لحظه در خدمت به نظام و ولایت کوتاهی نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی و صحنه‌های مختلف اقتدار و صلابت خود را نشان دادند افزود: اکنون بسیج دارای چنان اقتدار و صلابتی است که ماموریت‌های مختلف تدوین کرده و طرح‌‌های مختلفی توسط بسیجیان در حال اجرا است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به توانمندی بسیج و سپاه در همه عرصه‌ها بیان کرد: هر کشوری بخواهد قدرتمند، تمدن‌ساز و موثر باشد باید در حوزه‌های مختلف قدرتمند باشد.

سرهنگ خرمدل با تاکید بر اینکه در حال حاضر در حوزه اقتصادی ما وضعیت خوبی نداریم، خاطرنشان کرد: ما زمانی در حوزه اقتصادی موفق هستیم که فرهنگ اقتصادی خوبی داشته باشیم.

وی در پایان بیان داشت: محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف استان بوشهر از اولویت‌های سپاه است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار