امیر محتاج در جمع خبرنگاران خبر داد

احداث حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی در غرب و شرق تهران

رئیس بنیاد تعاون ارتش گفت: در غرب تهران پروژه ۲۰ هزار واحدی شهرک مسکونی چیتگر و یک مجموعه ۸ هزار و ۵۰۰ واحدی در شرق تهران را در حال احداث داریم، که تاکنون هزار واحد آن تکمیل و آماده تحویل است.
کد خبر: ۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 13August 2014

احداث حدود ۳۰ هزار واحد مسکونی در غرب و شرق تهران

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی دفاع پرس، "امیر محتاج" رئیس بنیاد تعاون ارتش در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت ساختمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از محورهای اصلی فعالیت بنیاد تعاون ارتش در حوزه اقتصاد و خدمات، در بخش مسکن است.

وی در این رابطه افزود: در این زمینه پروژههای مسکونی بزرگی را در دست احداث داریم که یک مجموعه ۲۰ هزار واحدی در غرب تهران تحت عنوان شهرک مسکونی چیتگر و مجموعه ۸ هزار و ۵۰۰ واحدی در شرق تهران در حال احداث هستند. همچنین در مراکز استانها نیز ساخت این پروژها به شکل محدودتر ادامه دارد.

محتاج در پاسخ به خبرنگار دفاع پرس گفت: این پروژهها بهطور مقطعی به پایان میرسد و در هر دوره تعدادی از آن به متقاضیان تحویل داده میشود، مثلاً در حال حاضر تعداد هزار واحد مسکونی در شهرک مسکونی چیتگر تکمیل شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی همچنین افزود: ما در حوزه ساخت بناهای اداری و تجاری نیز فعالیتهایی داریم و بنیاد تعاون ارتش همچنین سهامدار بانک حکمت ایرانیان است.

رئیس بنیاد تعاون ارتش افزود: با رویکرد مثبت مسئولین بیمه ایران بهدنبال اخذ مجوز شرکت بیمه هستیم که امید است این کار بهزودی انجام پذیرد.

محتاج در ادامه تاکید کرد: در حوزه صنعتی معدنی و نفت و گاز نیز برنامههایی داریم و در همه این حوزهها بهخصوص مسکن رویکرد ما عمدتا خدماتی و در راستای اشتغالزایی است و با نیت سود، این کار را انجام نمیدهیم و سعی میکنیم مسکنهای ساخته شده را با قیمت تمام شده به کارکنان بدهیم.

وی افزود: هدف اصلی ما استفاده از تمامی ظرفیتهای بنیاد تعاون ارتش در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی جهت ایجاد اشتغال و بهبود نسبی وضعیت موجود است.

رئیس بنیاد تعاون ارتش در پایان گفت: بسته به شرایط عمومی کشور، سود فعالان اقتصادی متفاوت است؛ البته در شرایط موجود اقتصادی، تولیدکنندگان اگر بتوانند ضرر ندهند کار مهمی انجام دادهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار