مسئول ایثارگران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

همایش بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در سپاه زنجان برگزار می‌شود

مسئول ایثارگران سپاه استان زنجان از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از آزادگان در روز پنج‌شنبه 26 مردادماه خبر داد و گفت: این برنامه ساعت 9 صبح در حسینیه سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ - 06August 2017

همایش بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در زنجان برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرگرد «جواد سودی» مسئول ایثارگران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در راستای بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور در استان زنجان از جمله برنامه‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: تجلیل از آزادگان و خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های مورد نظر به شمار می‌رود.

سودی با بیان اینکه مجموع آزادگان در سپاه انصارالمهدی (عج) استان 190 نفر هستند، اضافه کرد: همایش بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به استان و تجلیل از این 190 نفر در دستور کار سپاه انصارالمهدی (عج) قرار گرفته است.

مسئول ایثارگران سپاه استان مراسم تجلیل و تکریم از آزادگان را روز پنج‌شنبه 26 مردادماه در سالن حسینیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اعلام کرد و افزود: این برنامه ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور در مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ادامه داد: فضاسازی‌های مرتبط با این روز هم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها