طی مراسمی در سنندج؛

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۳۳ توپخانه «نزاجا» لشکر ۲۸ معرفی شد

طی مراسمی «سیدموسی حسینی» به عنوان رئیس جدید گروه ۳۳ توپخانه «نزاجا» لشکر ۲۸ پیاده کردستان منصوب شد.
کد خبر: ۲۵۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ - 06August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۳۳ توپخانه نیرو زمینی ارتش لشکر ۲۸ پیاده کردستان ظهر امروز در تالار گلستان پادگان لشکر ۲۸ سنندج برگراز شد.

در این مراسم حجت الاسلام شعبان علی صالحی نسب گفت: محیط زندگی، محیط آموزشی و محیط های رفاقتی بسیار در تربیت و خلق و خو دادن در تربیت انسان ها تاثیر گذار است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این سازمان کمیسیون انتصابات دارد و انتخاب رئسای عقیدتی سیاسی با انتخاب این کمیسیون بر اساس فعالیت های مثبتی که در ادوات گذشته داشته است انتخاب می شود.

وی افزود: این پست و مقام ها یک فرصت برای فعالیت و خدمت است و اگر کوتاهی صورت گیرد فردای بازنشستگی خود شما افسوس خواهید خورد.

صالحی نسب گفت: طبق فرمایشات حضرت آقا ارتقاء هوشیاری و بصیرت دینی، وحدت بین کارکنان، و تعامل اثر بخش با فرماندهان می بایست سرلوحه کار باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیرو انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: هر کدام ار روسای عقیدتی سیاسی باید در تلاش باشند که فعالیت های اثر بخش خودرا افزایش دهند تا بیانات مقام معظم رهبری به تحقق برسد.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان ارتش برگزار شد، از فعالیت های محمد سراقی تقدیر شد و سید موسی حسینی به عنوان رئیس جدید گروه ۳۳ توپخانه نزاجا معرفی شد.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار