مراسم گرامی‌داشت شهید «محمودرضا ساعتیان» در یزد برگزار می‌شود

مراسم گرامی‌داشت شهید «محمودرضا ساعتیان» فرمانده گردان امام علی(ع)، از شامگاه دوشنبه 16 مردادماه به مدت چهار شب در منزل پدر شهید در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ - 07August 2017

مراسم گرامی‌داشت شهید «محمودرضا ساعتیان» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، مراسم بزگداشت شهید «محمود ساعتیان» فرمانده گردان امام علی (ع) از شامگاه دوشنبه 16 مردادماه به مدت چهار شب همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در منزل پدر شهید واقع در یزد، بلوار شهید صدوقی (ره)، بالاتر از میدان باهنر، کوی امیر المومنین (ع)، کوچه پانزدهم برگزار می‌شود.

این مراسم نورانی با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش دفاع پرس، سردار روحانی شهید «محمودرضا ساعتیان» فرزند محمّدحسین و معروف به «الهی» در تاریخ 23 دي 1340 در یزد متولد شد.

وی در عملیات‌های مختلفی همچون: «مجنون»، «فاو»، «والفجر 2»و «والفجر 8»، «حاج عمران» و «بیت المقدس 2» شرکت کرد و در 23 فروردین‌ماه سال 1365 بر اثر اصابت ترکش به پا، دست و پهلو مجروح شد.

شهید محمودرضا ساعتیان، سرانجام در روز ششم خردادماه سال 1367 در تک نفوذی عراق در منطقه شلمچه، در حالی‌ که فرماندهی گردان امام علی (ع) را بر عهده داشت، بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها