فرمانده سپاه البرز:

کار سپاه خارج از حزب و گروه است/ سپاه هر زمان که لازم باشد در زمینه فرهنگ و اقتصاد وارد می‌شود

سردار سیدیوسف مولایی با بیان اینکه کار سپاه خارج از حزب و گروه است و اخباری که از آن خارج می‌شود هم باید اینگونه باشد گفت: سپاه در هر زمانی فارغ از دولت‌ها در هر زمینه‌ای از قبیل فرهنگ و اقتصاد ورود می‌کند.
کد خبر: ۲۵۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ - 07August 2017
کار سپاه خارج از حزب و گروه است/ سپاه هر زمان که لازم باشد در زمینه فرهنگ و اقتصاد وارد می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سیدیوسف مولایی فرمانده سپاه البرز در مراسم تجلیل از خبرنگاران بسیجی استان البرز که صبح امروز در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه فارغ از عنصر رسانه، همه می‌توانند خبرنگار باشند، اظهار داشت: نگاشتن خبر به خبرنگار اصالت نمی‌دهد بلکه درک درست از موقعیت، مصالح و عرق ملی به آن اصالت می‌دهد.

فرمانده سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه فعالیت حول‌ محور نظام ارزشی و مکتب یکی از ارکان خبر است، ادامه داد: در حال حاضر در دنیا چند غول رسانه‌ای در عرض چند دقیقه میلیون‌ها کلمه در قالب خبر جابه‌جا می‌کنند که باید مراقب بود جزو عناصر بازی آن‌ها قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه یک خبرنگار خود به تنهایی یک لشکر نیروی انسانی است، بیان کرد: اگر در خبر فقط نگاه انتقال آن وجود داشته باشد، مصیبت است.

مولایی با بیان اینکه صداقت یکی از ارکان خبرنگاری است، اضافه کرد: در کار خبرنگاری باید تلاش مضاعف و دقت باشد.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به وظایف سپاه، خاطرنشان کرد: دفاع از انقلاب، نظام و رهبری از وظایف سپاه است و سپاه در هر زمانی فارغ از دولت‌ها در هر زمینه‌ای از قبیل فرهنگ و اقتصاد که لازم باشد ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه فقط مقام معظم رهبری و قانون را می‌شناسد، افزود: کار سپاه خارج از حزب و گروه است و اخباری که از آن خارج می‌شود هم باید اینگونه باشد.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها