امیر کریمی عنوان کرد؛

ضرورت تعامل حوزه‌های پژوهش دافوس ارتش و دانشگاه انتظامی امین

معاون پژوهش دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بر تعامل مشترک حوزه‌های پژوهشی این دانشگاه با دانشگاه علوم انتظامی امین تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ - 08August 2017
ضرورت تعامل حوزه‌های پژوهش دافوس آجا و دانشگاه امینبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «حمید کریمی»  معاون پژوهش دافوس آجا به همراه هیئتی از جمله مدیر فصلنامه و انتشارات، معاون توسعه و تحقیقات، رئیس گروه آموزشی مشترک، رئیس گروه پدافند هوایی و معاون آموزش ستاد آجا از معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امین بازدید کرد.

معاون پژوهش دافوس آجا در این بازدید ضمن تشریح اقدامات دانشکده فرماندهی و ستاد آجا از زمان تاسیس تا کنون، اظهار داشت: دانشکده فرماندهی و ستاد آجا از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های نظامی کشور است که در سال 1312 بنای آن احداث شد.

وی افزود: این دانشکده همزمان با تاسیس دانشگاه تهران در سال 1314 شروع به فعالیت کرد و روند فعالیت آن، تاکنون ادامه داشته تا اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موقتاً به مدت دو سال فعالیتی نداشت.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: اولین دوره دافوس آجا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1361 توسط مقام معظم رهبری (نماینده امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع) آغاز به کار کرد.
 
کریمی با اشاره به اینکه دافوس آجا در طول سال پذیرش دانشجو دارد، گفت: در حال حاضر سه دانشکده «جنگ»، «فرماندهی و ستاد» و «پشتیبانی و ستاد» در دافوس آجا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که از تجارب اساتید علمی درون سازمانی و اساتید مدعو نیز استفاده می‌شود.

«علی محبی» معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم انتظامی امین سخنران بعدی این جلسه بود که به معرفی نقشه راهبردی حوزه پژوهش و فناوری (swot, bsc) و چگونگی اجرای آن در برنامه عملیاتی پرداخت.

در این جلسه موزه، مرکز اطلاع‌رسانی، سایت اینترنت و اینترانت، بخش پایان‌نامه‌ها، نشریات، دانشنامه پلیس، مرکز اطلاع‌ رسانی علوم پلیسی جهان اسلام - منطقه و کتابخانه دیجیتال از مکان‌هایی بود که مورد بازدید هئیت اعزامی دافوس آجا قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار