در پی امضای تفاهمنامه همکاری با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

عزم نیروی‌انتظامی خراسان رضوی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تفاهمنامه همکاری را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امضا کرد.
کد خبر: ۲۵۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ - 08August 2017
به گزارش دفاع پرس از مشهد، سردار «بهمن امیری­ مقدم» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، امروز (سه‌شنبه) با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، تفاهمنامه همکاری با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان امضا کرد.

در این تفاهمنامه، فرمانده انتظامی استان متعهد شد که با استفاده از ظرفیت­‌های فکری و فرهنگی مجموعه تحت امر خود، در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت معاومت اجتماعی فرماندهی انتظامی تلاش کند.

در اختیار گذاشتن فرصت­‌ها و قابلیت­‌های رده‌هایی از فرماندهی انتظامی استان که می­‌تواند در تبلیغ و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ارزش­‌ها مؤثر باشند، مشارکت در گردآوری و تدوین مستندات مربوط به نقش ناجا و گنجاندن درس آشنایی با دفاع مقدس در سطوح مختلف آموزشی از دیگر تعهدات فرماندهی انتظامی استان در این تفاهمنامه است.

سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی نیز در این مراسم خواستار تعامل بیشتر فرماندهی انتظامی استان با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در جهت اجرای بهتر این تفاهم‌نامه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار