بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ازمرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان

اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: ۲۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ - 14August 2014

بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ازمرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ازگلستان، صبح امروز تپه نورالشهدای گرگان (مدفن 8 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس) میزبان اعضای محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود.

در این مراسم سرهنگ "عباس حسن نیا"مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان، ضمن خوشامدگویی به حاضرین جلسه، گزارشی از مراحل ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان و فعالیت های انجام شده در راستای وظایف این اداره کل، به اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه نمود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام "احمد سالک کاشانی" رئیس محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مسئولین اداره حفظ آثار گلستان گفت: ماهیت فعالیتهای فرهنگی، معنوی و انقلابی بودن آن است و در این زمینه باید سرمایه گذاری ویژه ای انجام شود.

وی ضمن استقبال و حمایت از فعالیت های فرهنگی انجام شده و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به آن افزود: آنچه که از این کار بافی خواهد ماند فرهنگ اسلام ناب محمدی است و سرمایه های دفاع مقدس را باید حفظ کنیم .

حجت الاسلام "احمد سالک کاشانی" با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و فعالیتهای گروه تروریستی داعش در منطقه گفت: کفر جهانی از اسلام سیلی محکمی خوده است و حفظ اسلام در واقع مبارزه با ظلم جهانی است.

رئیس محترم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان ایجاد غرفه های سرداران شهید استان و پرداختن به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان خواستار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار