فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

سپاه با همه توان در خدمت زلزله‌زدگان بجنوردی است

سردار سید‌حسین مرتضوی گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی برآمده از مردم است و با همه توان برای رفع محرویت در جامعه تلاش می‌کند.
کد خبر: ۲۵۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ - 09August 2017
سپاه با همه توان در خدمت زلزله‌زدگان بجنوردی است/ تا بازسازی کامل مناطق در خدمت مردمیم/ چهره محرومیت از این مناطق زدوده شود

به گزارش دفاع پرس از بجنورد، سردار سید‌حسین مرتضوی ظهر امروز در بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی بسیج در روستاهای زلزله‌زده بجنورد اظهار داشت: خدمت به مردمی که در زلزله آسیب دیده‌اند و خانه و کاشانه خود را از دست داده‌اند٬ مهم‌ترین اولویت سپاه استان خراسان‌شمالی است و با همه توان در این مسیر ایستاده‌ایم.

وی افزود: در جلسات ملی و استانی صدای مردم آسیب‌دیده از زلزله اخیر بجنورد را به گوش مسئولان دولتی رسانده‌ایم و تلاش می‌کنیم با همه امکانات مشکلات را برطرف کنیم. باید همه توان نیروهای دولتی و استانی به‌کار گرفته شود تا چهره محرومیت و مشکلات ناشی از زلزله از این مناطق زدوده شود.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با اشاره ظرفیت‌های سپاه برای کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: برای ساخت خانه و مکان‌هایی که در زلزه آسیب‌دیده‌اند آمادگی کامل داریم و آماد و پشتیبانی سپاه استان نیز با همه امکانات در میدان است. تا کنون تمام درخواست‌های مردمی از گروه‌های جهادی را اجابت کرده‌ایم و از این به بعد نیز تا بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده در خدمت مردم هستیم.

سردار مرتضوی خطاب به گروه‌های جهادی حاضر در منطقه نیز گفت: کار شما٬ و خدمت به این مردم مظلوم و آسیب‌دیده٬ کم‌تر از جهاد در راه خدا و دفاع از حرم اهل بیت (ع) نیست چرا که این مردم همه دارایی خود را برای انقلاب اهدا کرده‌اند و اینک نوبت ماست تا در خدمت آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار