برگزاری جلسه هیئت امنای یادمان های شهدای گمنام «لواسانات» تهران

عصر امروز جلسه هیئت امنای یادمان های شهدای گمنام منطقه لواسانات تهران با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس تهران در محل یادمان شهدای گمنام «لواسان» برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ - 09August 2017
برگزاری جلسه هیئت امنای یادمان های شهدای گمنام «لواسانات »تهرانبه گزارش دفاع پرس از تهران، عصر امروز جلسه هیئت امنای یادمان های شهدای گمنام منطقه لواسانات تهران در محل  یادمان «شهدای گمنام لواسانات» با حضور سردار «محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران برگزار شد.

در ابتدای جلسه ابوالشهید «جشنی» از اعضای هیئت امنای شهدای گمنام لواسانات گزارشی از اقدامات انجام شده در مسیر تکمیل این یادمان و همچنین فعالیت های فرهنگی انجام شده در جوار این یادمان ها را ارائه داد.
 
در ادامه امیر سرتیپ «ولی الله حقی» مدیر مهندسی و امور یادمان های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران، ضمن اشاره به اهداف برگزاری این جلسات، تبادل نظر و همفکری با اعضای هیئت امنا جهت پیشبرد برنامه های عمرانی و فرهنگی یادمان ها را از مهم ترین اهداف این جلسات عنوان کرد.

سردار محسن شیخی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت امنای این یادمان به خاطر اقدامات و تلاش های انجام شده، گزارشی را از رایزنی های انجام شده با نهادهای ذیربط همچون اداره کل محیط زیست استان تهران در خصوص هموارسازی مسیر احداث و توسعه یادمان های شهدای گمنام ارائه داد.

در انتهای این جلسه سرهنگ «کریمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لواسانات، با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی  انجام شده در جوار یادمان های شهدای گمنام «لواسانات» و «آبنیک فشم» بر اولویت این یادمان ها در برگزاری مراسمات فرهنگی بسیج تاکید نمود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها