با حضور سردار شریف؛

خبرنگاران برتر قم در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شدند

مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عصر امروز با حضور سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن نخلستان قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ - 09August 2017
خبرنگاران برتر قم در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، عصر امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم به همت سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی» و دیگر شهدای عرصه رسانه برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا حجت الاسلام «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم طی سخنانی اظهار داشت: خداوند ناظر و شاهد و شنونده اعمال و رفتار و گفتار ماست و لذا هر آنچه می بینیم و می گوییم و می نویسیم از دید خدا پنهان نمی ماند، بنابراین خبرنگاران و اصحاب قلم باید مراقب آنچه که می نگارند باشند.

در ادامه سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز ابراز داشت: امروز رسانه های دنیا تلاش می کنند تا بین تصویر واقعی و تصویر مجازی از یک جریان، فاصله بیندازند و در این راستا، طراحی های دقیقی می کنند تا سفید را سیاه و سیاه را سفید جلوه دهند.

وی افزود: نسل دوران دفاع مقدس رسالت خود را در میدان جنگ سخت به خوبی نشان داد و امروز نوبت اصحاب رسانه است که با انسجام خود، در میدان جنگ نرم به خوبی ظاهر شوند.

در این مراسم سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه استان قم و «موسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمع زیادی از مدیران و اصحاب رسانه استان حضور داشتند.

تجیل از حجت الاسلام «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، حجت الاسلام «محمد لطفی نیاسر» مدیرکل صداوسیمای مرکز قم، «احمد بیطرفان» معاون هماهنگ کننده و«علی تقوایی» معاون روابط عمومی سپاه استان بخش هایی از مراسم امروز بود.

همچنین در این مراسم خانواده شهید حجت الاسلام «تقوی» تنها روحانی شهید حادثه تروریستی مجلس و خبرنگاران و مدیران رسانه های برتر در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص خبرنگار خبرگزاری دفاع پرس در استان قم تجلیل شدند.

اهداء لوح یادبود به حاضران به همراه سه جلد کتاب در زمینه معرفی سرداران و فرماندهان شهید لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع)، شهیدان «مهدی زین الدین»، «احمد حاجی زاده» و «حسین قاسمی» از حاشیه های جالب توجه مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قم بود.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار