مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

تخریب در حرفه خبرنگاری غیر قابل جبران است

حجت الاسلام «سید حسن اکبری» گفت: خبرنگاری یکی از شغل‌هایی است که اگر از آن در مسیر صحیح استفاده نشود، تخریبی ایجاد می‌کند که قابل جبران نیست.
کد خبر: ۲۵۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵ - 10August 2017
تخریب در حرفه خبرنگاری غیر قابل جبران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) عصر چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران که از سوی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در تالار نخلستان برگزار شد، اظهار کرد: امام علی (ع) فرمود هر کسی در هر جایگاهی هست، این را باید بداند که خداوند همه چیز را هم می‌بیند و هر صدایی را می‌شنود.

وی ادامه داد: داشتن چنین باوری مانع می‌شود انسان دست به کاری بزند که نتیجه تخریبی برای او و جامعه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تصریح کرد: خبرنگاران یک قشر کارآمد و زحمتکش در کشور هستند که باید از تلاش‌های آن‌ها تقدیر شود.

وی افزود: خبرنگاری یکی از شغل‌هایی است که اگر از آن در مسیر صحیح استفاده نشود، تخریبی ایجاد می‌کند که قابل جبران نیست. خبرنگاران باید در کار خود مراقبت داشته باشند و برای کسب خشنودی دیگران، خشنودی خداوند را رها نکنند.

اکبری با اشاره به وظیفه خبرنگاران در جامعه اظهار کرد: امام علی (ع) از خبر به عنوان یک علم یاد کردند، رهبر معظم انقلاب هم خبرنگاری را یک حرفه با ارزش دانستند و خبرنگاران را کسانی معرفی کردند که لحظات نابود شدنی را تثبیت و ابدی می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از گرفتاری‌های برخی از انسان‌ها در روز قیامت این است که آن‌ها در دنیا سخنان پیامبران الهی را تکذیب می‌کردند، اما در روز قیامت اعضای بدنشان علیه آن‌ها شهادت می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در پایان خاطرنشان کرد: انسان باید در دنیا به دنبال کسب رضایت خداوند باشند، نظام جمهوری اسلامی از برکات امام خمینی (ره) است و امام راحل با الگو گرفتن از انقلاب‌های پیامبران الهی، نهضت انقلاب اسلامی ایران را آغاز کردند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار